Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، اپل، نتفلیکس و دیگر سرویس‌های پخش اینترنتی شانس خود را برای به دست آوردن امتیاز پخش بیست و پنجمین قسمت از فیلم‌های اکشن جیمز باند امتحان کردند. این فیلم موردانتظار که زمانی برای مردن نیست نام دارد، در ابتدا قرار بود آوریل گذشته (فروردین/ اردیبهشت ۹۹) روی پرده برود اما با شیوع و گسترش کرونا اکران آن یک بار به ماه نوامبر (آبان/ آذر ۹۹) و سپس به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌ منابع آگاه، استودیو فیلمسازی مترو گلدوین مایر (MGM)، کمپانی سازنده فیلم زمانی برای مردن نیست، تاکنون به دلیل تاخیر ایجاد شده در اکران این فیلم بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار ضرر کرده است. در حالی‌که کمپانی‌های دیگر چون پارامونت و سونی در شرایط کرونایی با فروش فیلم‌هایی چون سگ تازی (Greyhound)، سفر به آمریکا (Coming 2 America) و بدون پشیمانی (Without Remorse) به سرویس‌های پخش اینترنتی، ده‌ها میلیون دلار کسب درآمد کرده‌اند.  

سخنگوی کمپانی MGM در گفت‌وگو با ورایتی درباره خبر فروش زمانی برای مردن نیست به سرویس‌های پخش اینترنتی گفت: در مورد شایعات اظهارنظر نمی‌کنیم. این فیلم برای فروش نیست. اکران این فیلم تا آوریل ۲۰۲۱ به تعویق افتاده تا تجربه تماشای آن در سالن سینما برای سینمادوستان حفظ شود.

با وجود این، چند منبع آگاه از استودیوهای رقیب می‌گویند گزینه فروش زمانی برای مردن نیست آشکارا مورد بررسی قرار گرفته است و معتقدند استودیو MGM حاضر بوده این فیلم را با قیمتی بالا معامله کند. گفته می‌شود این استودیو به دنبال دریافت مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار در ازای واگذاری حق پخش این فیلم بود که البته حتی برای دو سرویس دست و دلباز پخش اینترنتی نیز خیلی بالا بود.  

اکران زمانی برای مردن نیست در یک سرویس پخش اینترنتی، چند چالش‌ لجستیک به همراه دارد. ساخت این فیلم بیش از۲۵۰ میلیون دلار هزینه برداشته و MGM برای تامین این بودجه با چند شرکت از جمله شرکت خودروسازی لندرور، شرکت ساعت‌سازی امگا واچز و کمپانی هلندی هینیکن شریک شد. این شرکت‌ها احتمالا در انتظار اکران زمانی برای مردن نیست روی پرده سینما بوده‌اند و ممکن است پخش آن در سرویس‌های پخش اینترنتی فیلم و سریال چندان به مذاقشان خوش نیاید.

برچسب‌ها ویروس کرونا هالیوود نتفلیکس اپل اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هالیوود نتفلیکس اپل اکران فیلم ویروس کرونا هالیوود نتفلیکس اپل اکران فیلم اخبار کنکور سرویس های پخش اینترنتی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان