Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: به تمامی عدالت‌طلبان، موحدین و مسلمین جهان این روز بزرگ را تبریک می‌گویم. دوره غیبت دوره آماده باش دائم مومنان و تلاش مستمر برای مبارزه با ظلم و برپایی حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظران حضرت قائم همیشه در تلاش دائمی برای اصلاح هستند و ملت صاحب الزمان هرگز احساس بن‌بست و چاره‌ نداشتن نمی‌کنند و به یاری خداوند در هر مسیر و جاده‌ای نشان خواهند داد که خدعه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده و شکست می‌دهند و مومنان وارثان حقیقی زمین هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت‌های مجدد و اخیر کشور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) گفت: دشمنی کم خردانه سردمداران فرانسه با پیامبر رحمت، قلب مومنان و موحدان جهان را به درد آورده است. آنها که کوچک‌ترین کلمات را در قبال خود تحمل نمی‌کنند حال برای دشمنی با اسلام و همه ادیان آسمانی بی‌حرمتی را به نهایت رسانده‌اند و نشان می‌دهند که بویی از انسانیت، مهربانی، صلح و مودت نبرده‌اند. اقدامات شنیع حاکمان فرانسه را محکوم می‌کنیم و با صدای بلند می‌گوییم که نور پیامبر اسلام (ص) و پیام خداوند با این اقدامات کور بی‌حاصل و ضد انسانی قابل خاموش کردن نیست. مکر دشمنان اسلام به خودشان باز خواهد گشت.

قالیباف با بیان این‌که درس پیامبر(ص)  در سراسر عمر مبارک خود به همه مسلمانان حفظ وحدت کلمه و رعایت اخلاق و مهربانی با بندگان خداوند بوده است، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ان‌شاءالله همه با تاسی از پیامبر (ص) ضمن انجام وظیفه خود نسبت به مردم جوانب اخلاق را در عبارات و انتقادات رعایت کنیم و کاستی‌ها و ناکارآمدی‌ها را برای حل مشکلات مردم به سمت تلاش بی‌وقفه و عمل به قانون هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم که همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این پس حرف‌هایی که مردم به آنها می‌زنند و گلایه‌های مردم از مسئولان اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش‌های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس شورای اسلامی تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مساله‌ معیشتی مردم تصریح کرد: همان طور که ایشان به مساله حمایت معیشتی از مردم به خصوص افراد آسیب پذیر تاکید کردند باید بگویم که مجلس شورای اسلامی در گام‌های پایانی اجرایی سازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس تنهایی کنند. ان‌شاء‌الله به زودی با حفظ کرامت ملت با همراهی مدیران اجرایی تامین کالاهای اساسی خانوارها را آغاز خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط قالیباف: زندگی مردم سخت شده است/ بگومگوهای سیاسی برای مردم نان و آب نمی‌شود موافقت مجلس با کلیات طرح تامین کالاهای اساسی/قالیباف: شبکه توزیع کالا نابسامان است قالیباف: نمایندگان به حاشیه‌هایی که به ناحق برای آنها ایجاد می‌کنند، توجهی ندارند قالیباف: تا جان‌ها به گلو نرسد خبری از پیروزی نیست قالیباف: دشمنی آمریکا با ما ریشه‌دار است/ ترامپ و بایدن فرقی ندارند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا قالیباف توهین به روحانی مجلس یازدهم سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس