Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، 43 میلیون و 346 هزار و 266 نفر در سراسر جهان آلوده به ویروس کرونا شدند که از این تعداد یک میلیون و 159 هزار و 93 نفر جان باخته اند.

31 میلیون و 905 هزار و 19 نفر سلامتی خود را به دست آورده اند.      

از کل افراد آلوده به ویروس کرونا در سراسر جهان تعداد 10 میلیون و 282 هزار و 154 نفر بیمار فعال محسوب می شوند بدان معنا که علائم بیماری را نشان می دهند و تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کل تعداد بیماران فعال تعداد 10 میلیون و 204 هزار و 358 نفر یعنی 99 درصد از کل بیماران فعال شرایط خوبی دارند اما حال 77 هزار و 796 از مبتلایان وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت های ویژه در سراسر جهان بستری هستند. این تعداد بیمار وخیم یک درصد از کل بیماران فعال را تشکیل می دهند.

نرخ مرگ و میر در سراسر جهان یک درصد است و نرخ بهبودی نیز 96 درصد.

در شبانه روز گذشته تست کرونای بیش از 22 هزار و 813 نفر در سراسر جهان مثبت اعلام شده و به آمار قبلی مبتلایان به کرونا اضافه شده اند.

بیشترین تعداد ابتلا بر حسب کشور:

1-آمریکا با 8 میلیون و 889 هزارو 179 نفر

2-هند با 7 میلیون و 909 هزار و 959 نفر

3-برزیل با 5 میلیون و 394 هزار و 128 نفر

 

بیشترین تعداد فوتی بر حسب کشور:

1-آمریکا با 230 هزار و 510 نفر

2-برزیل با 157 هزار و 163 نفر

3- هند با 119 هزار و 30 نفر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کووید کرونا ویروس سراسر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود

بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست 10 اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد.

این مؤسسه بین‌المللی مستقر در واشنگتن پیش بینی کرد که سهم فرانسه از تولید ناخالص داخلی جهانی بر حسب برابری قدرت خرید (PPP)  در سال 2029 به 1.98 درصد کاهش خواهد یافت در حالی که تحلیلگران صندوق بین المللی پول در سال گذشته میلادی این رقم را 2.2 درصد ثبت کرده بودند.

آخرین پیش بینی های این صندوق نشان می دهد که کسری بودجه فرانسه تا سال 2029 بالای 4 درصد باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود بدهی دولت این کشور از 115 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) فراتر رود.

بدتر شدن مشکلات اقتصاد فرانسه با افزایش کسری تجاریپاریس: اقتصاد فرانسه به دلیل افزایش قیمت گاز در خطر است

کمیسیون اروپا قبلاً در واکنش به برنامه بودجه سال 2024 فرانسه، نسبت به تضاد بالقوه آن با قوانین مالی اتحادیه اروپا هشدار داده و تأکید کرده بود که چشم انداز فعلی خطر تعدیل منفی از سوی آژانس‌های رتبه بندی جهانی را به همراه دارد.

بر اساس داده‌هایی که توسط این سازمان در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی شد، انتظار می‌رود که سهم بریتانیا از تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2029 بر حسب برابری قدرت خرید، 2.2 درصد باشد و این کشور دهمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد بود.

در همین حال، پیش بینی می شود که ترکیه جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد، زیرا سهم آن در پنج سال آینده به 2.09 درصد خواهد رسید.

پیش بینی می شود که پنج کشور اصلی تشکیل دهنده ساختار اقتصاد جهانی تا سال 2029، کشورهای چین (19.48 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان)، ایالات متحده (14.72 درصد)، هند (9.23 درصد)، ژاپن (3.21 درصد) و اندونزی (2.79 درصد) باشند.

همچنین انتظار می‌رود که آلمان (2.77%)، روسیه (2.71%) و برزیل (2.19%) در میان ده کشور برتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند