Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نام ٦٠ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان منتشر شده است.

به گزارش قدس آنلاین، نرگس شالچیان رابع با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام مشخصات این افراد، داوری مردمی دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی کودک و نوجوان آغاز شد و از میان ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۶۰ اثر توسط هیأت داوران برگزیده شده است، این آثار به مدت دو هفته بر روی آپارات شهرداری مشهد به نمایش و داوری مردمی گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از این مرحله، ۳۰ اثر برتر از نگاه داوران و مردم به مرحله پایانی جشنواره راه خواهند یافت و در ۲۵ اسفند ماه سال جاری در مشهد به رقابت حضوری می‌پردازند. لازم به ذکر است در انتخاب ۳۰ اثر برگزیده، ٨٠ درصد نظر هیأت داوران و ٢٠ درصد نظر مردمی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی افزود: نام این ۶۰ نفر در کانال تلگرامی t.me/visit_mashhad۸  و سایت visit.mashhad.ir  قابل مشاهده است.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شالچیان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱ لغایت ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به صفحه دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی در آپارات شهرداری مشهد به آدرس aparat.com/user/video/user_list/userid/۵۰۹۷۱۹/usercat/۸۱۴۳۰۴  ضمن مشاهده اجرای شرکت کنندگان و پسند گزینه‌های برتر، در داوری این جشنواره مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: این جشنواره به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی- فرهنگی و مشارکت منطقه یک شهرداری مشهد برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و مرکز تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با شماره ۳۱۳۵ - ۰۵۱ آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص این جشنواره است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره ملی شاهنامه خوانی دومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی گردشگری و زیارت شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین المللی از استان های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

سرکوت نجفی امروز پنجشنبه در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی  تدوین و اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت می پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردبیهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می گیرند.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از اثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد