Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر عامل بورس انرژی ایران در ابلاغیه ای به تمام شرکت‌های کارگزاری عضو این بازار، به تشریح مصوبه اخیر هیات وزیران پیرامون تامین برق در بورس انرژی پرداخت.

 سید علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی ایران در ابلاغیه ای به تمام شرکت‌های کارگزاری عضو این بازار، با اشاره مصوبه اخیر هیات وزیران پیرامون تامین برق در بورس انرژی عنوان کرده است: بر اساس ابلاغ مصوبه شماره هـ 57467 ت/82357 مورخ 20 مهر ماه هیات محترم وزیران به ویژه بند (1) آن ؛«کلیه مشترکین صنعتی برق با قدرت بالای 5 مگاوات موظفند برق (انرژی الکتریکی) مورد نیاز را از طریق قرارداد های دو جانبه و یا سایر روش‌های متداول در بورس انرژی ایران تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

بر اساس این ابلاغیه مدیر عامل بورس انرژی از مدیران عامل شرکت های کارگزاری درخواست کرده است با توجه به اهمیت موضوع، نسبت به انجام امور مربوط به بازار یابی و جذب مشتریان بالقوه در این بازار اقدام شود.

گفتنی است، هیات وزیران در 20 مهر ماه امسال در مصوبه ای کیله مشترکان صنعتی برق با قدرت بالای 5 مگاوات را موظف به کرده بود، برق مورد نیاز خود را از طریق قرارداد های دوجانبه و یا سایر روش های متداول در بورس انرژی تامین کنند.

در این مصوبه همچنین وزارت نیرو و بورس انرژی موظف شده اند که زیر ساخت های لازم برای تامین برث سایر مشترکین از طریق قرارداد های دو جانبه یا روش های متداول بورس انرژی را فراهم کنند، به گونه ای که بر اساس یک برنامه زمان بندی شده، طی دو سال آینده تمام مشترکین بالای یک مگاوات مشمول بند یک این تصویب نامه مبنی بر تامین برق از بورس انرژی شوند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس