Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@04:43:00 GMT

صدر جدول برای تیم‌های لیورپولی!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۸۸۱

صدر جدول برای تیم‌های لیورپولی!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد رضا خدابخش؛ بازی های مهم هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار شد و دو تیم همشهری اورتون و لیورپول صدر جدول را در اختیار گرفتند. این در حالی است که سه بازی از این هفته باقی مانده اما نتایج این بازی ها تغییری در صدر لیورپولی جدول ایجاد نمی کند.

برگردان آنتونیو، شاگردان پپ را متوقف کرد!
در اولین بازی روز شنبه تیم منچسترسیتی برای نزدیک شدن به صدر جدول به مصاف وستهام رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی که در این بازی میهمان بود، از همان ابتدای بازی مالکیت را در اختیار گرفت. در حالی که شاگردان پپ نبض بازی را در اختیار داشتند، این تیم میزبان بود که به گل رسید. در هجدهمین دقیقه بازی میشل آنتونیو روی ارسالی دقیق، با یک ضربه قیچی برگردان زیبا دروازه ادرسون را باز کرد تا تیمش را پیش بی اندازد. در حالی که شاگردان پپ تلاش های زیادی برای گلزنی کردند اما نیمه اول با همان نتیجه به اتمام رسید. با آغاز نیمه دوم، گواردیولا دست به یک تعویض شجاعانه زد و فیل فودن جوان را جای آگوئرو به زمین فرستاد. این تعویض خیلی زود جواب داد. فودن به تعویض طلایی پپ تبدیل شد و بازی را در دقیقه پنجاه و یک به تساوی کشاند. در حالی که همه آمار نشان از برتری مطلق سیتیزن ها می داد اما موقعیت های ایجاد شده راهی به دروازه وستهام نداشت تا یک ناکامی دیگر برای آن ها به ثبت برسد. آبی آسمانی های شهر منچستر با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در رده سیزدهم قرار دارند و همچنان روند خوبی را در لیگ دنبال نمی کنند تا کارشان برای حضور بین مدعیان قهرمانی سخت شود.

توقف شیاطین سرخ با دیوار سنگالی!
یکی از جدال های حساس فصل در روز شنبه برگزار شد و دو تیم منچستریونایتد و چلسی در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. بازی پای و پای پیش می رفت و هر دو تیم به دنبال مالکیت توپ بودند. اما حملات یونایتدی ها زهر بیشتری داشت. اولین موقعیت خطرناک بازی توسط رشفورد ایجاد شد. جایی که با یک فرار از پشت مدافعین با مندی تک به تک شد اما واکنش زیبای او مانع از گلزنی مهاجم قرمز ها شد. پس از آن خوان ماتا نیز با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه دروازه چلسی را تهدید کرد اما بازهم مندق با یک عکس العمل به موقع توپ را راهی کرنر کرد. تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. نیمه دوم نیز با مالکیت نسبتا برابر پیش می رفت که یک برخورد بحث بر انگیز در محوطه منچستر اتفاق افتاد. ارسالی که رو دروازه قرمز ها ارسال شد، توسط مگوایر دفع شد اما او به طور واضع آسپیلیکوئتا را گرفت و نقش بر زمین کرد اما وی ای آر به طرز عجیبی در این صحنه دخالت نکرد تا بازی ادامه یابد. روند بازی تا آخرین دقایق بازی برابر دنبال می شد تا رشفورد یک ضربه زیبا و دقیق را راهی دروازه چلسی کند اما بازهم مندی با شیرجه ای بلند و زیبا تو را با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد تا به نوعی چلسی را از یک شکست نجات دهد. دو تیم امتیازات را تقسیم و با یک امتیاز زمین را ترک کردند. با این نتیجه چلسی با نه امتیاز در رده هشتم و منچستر نیز با هفت امتیاز و یک بازی کمتر در رده پانزدهم قرار گرفتند.

لیورپول باخت را با برد عوض کرد!
در ششمین هفته لیگ برتر انگلیس لیورپول برای کم کردن اختلاف خود با صدر جدول، به مصاف شفیلدیونایتد رفت. در حالی که تیم شفیلد دقایق ابتدایی را بهتر آغاز کرده بود، یک برخورد روی خط محوطه جریمه لیورپول رخ داد. داور ابتدا ضربه ایستگاهی اعلام کرد اما VAR تصمیم او را اصلاح کرد و تشخیص داد که خطا داخل محوطه بوده است. استیون برگ پشت ضربه قرار گرفت و توپ را خلاف جهت حرکت آلیسون به تور دروازه قرمز ها را رساند تا تیمش ره در دقیقه سیزدهم پیش بی اندازد. در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود، در دقیقه چهل و یک روبرتو فیرمینو موفق شد ریباند ضربه سر مانه را تبدیل به گل کند تا بازی را به تساوی بکشد. دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند. در ابتدای نیمه دوم این لیورپول بود که بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه شصت و چهار سادیو مانه که روی گل اول نیز تاثیر داشت، یک حرکت انفجاری انجام داد و یک ارسال دقیق برای ژوتا فرستاد. مهاجم پرتغلی نیز با یک ضربه سر زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رشاند تا به نوعی از اعتماد کلوپ نهایت استفاده را برده باشد. ادامه بازی نیز لیورپول توپ و میدان را در اختیار گرفت و اجازه عرض اندام به بازیکنان شفیلد را نداد تا بازی با پیروزی دو بر یک میزبان به اتمام برسد و ردان کلوپ به نوعی باخت را با برد عوض کنند. مدافع عنوان قهرمانی با این نتیجه موفق شد با اورتون صدرنشین هم امتیاز شود و با سیزده امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. شفیلدیونایتد نیز با یک امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفت.

جیمی واردی، کابوس همیشگی آرسنال!
دو تیم آرسنال و لسترسیتی برای رسیدن به یک امتیازی صدر جدول، به مصاف یکدیگر رفتند. حساسیت بازی از آن جایی بالا بود که هر دو تیم هم امتیاز بودند و در صورت برد هر کدامشان یک تیم از دیگری پیشی می گرفت. آرسنال میزبان بازی را بهتر آغاز کرد خیلی زود هم به گل رسید. در دقیقه چهارم ضربه سر لاکازت به گل تبدیل شد اما گرانیت ژاکا با توپ برخورد کوچکی داشت و چون در موقعیت آفساید بود، گل مردود اعلام شد. در ادامه آرسنال موقعیت هایی ایجاد کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفته بود اما موفق به گلزنی نشد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد. با این که نیمه دوم نیز با مالکیت توپ آرسنال پیش می رفت، اما این تیم لستر بود که موقعیت های بیشتری را ایجاد کرد. جیمی واردی که به دلیل مصدومیت از روی نیمکت بازی را آغاز کرده بود، در دقیقه شصت وارد میدان شد. او فقط بیست دقیقه برای اثبات توانایی هایش نیاز داشت و در دقیقه هشتاد دروازه میزبان را باز کرد تا زهر خودش را بریزد. او به نوعی تبدیل به کابوس آرسنال شده و در هر بازی مقابل آرسنال، این تیم را اذیت کرده و غالبا با گل های خود آن ها را ناکام گذاشته است. این بازی هم با تک گل سه امتیازی او به پایان رسید تا آرسنالی ها را متحمل شکستی خانگی کند. با این نتیجه لسترسیتی با دوازده امتیاز چهارم شد و توپچی ها با نه امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

نتایج سایر بازی‌ها

در دیگر بازی مهم این هفته، اورتون با دو گل برابر ساوتهمپتون شکست خورد تا تیم کارلتو اولین شکست خود را تجربه کند. استون ویلا نیز با سه گل مقابل لیدز شکست خورد. امشب نیز در مهم ترین بازی تاتنهام به مصاف برنلی می رود. با این نتایج رخ داده، اورتون همچنان با سیزده امتیاز صدرنشین است. لیورپول با همین امتیاز دوم است. استون ویلا با دوازده امتیاز و یک بازی کمتر سوم و لسترسیتی نیز با همین امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1078471 برچسب‌ها لیورپول اورتون لیگ برتر انگلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیورپول اورتون لیگ برتر انگلیس اختیار گرفت امتیاز در رده قرار گرفت نیمه اول نیمه دوم صدر جدول یک ضربه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد

برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ١٨:١۵ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی به مصاف پرسپولیس تهران رفت.

آلومینیوم در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد با تک گل احسان قهاری نساجی مازندران را شکست دهد و پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی نیز موفق شد نفت گاز گچساران را را با نتیجه ٣ بر صفر شکست داد تا جواز حضور در این مرحله را کسب کند.

دقایق حساس بازی؛

دقیقه ١١ بازی اوستون اورنوف روی غفلت مدافعین آلومینیوم موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کند.

دقیقه ٢۴ بازی اورونوف با یک پاس عمقی عیسی آل‌کثیر را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه موفق شد گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه آلومینیوم اراک کند.

دقیقه ۴١ بازی ضربه اکبرپور بازیکن آلومینیوم اراک به شکل خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵ پاس جهان کهن در دهانه دروازه ایرالکو را در آستانه گلزنی قرار داد که توپ در اختیار رفیعی قرار گرفت.

دقیقه ۵۴ رفیعی با یک واکنش تماشایی ضربه مهاجم آلومینیوم را مهار کرد و مانع گلزنی این تیم شد.

دو دقیقه بعد مهدی لیموچی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که با بی دقتی ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ٧٠ ضربه تماشایی مهاجم آلومینیوم با واکنش سنگربان پرسپولیس همراه شد.

دقیقه ٨۵ بالاخره لیموچی با ضربه تماشایی موفق شد دروازه پرسپولیس و رفیعی را باز کند.

دقیقه ٩٠ بازی سرخ‌پوشان فرصت داشتند تا گل سوم را به ثمر برسانند که با تعلل مهاجمین این تیم موقعیت از دست رفت.

دقیقه ٩۵ بازی شروین بزرگ با ضربه تماشایی گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

تلاش دو تیم در نهایت در ٩٠ دقیقه با تساوی دو بر دو همراه شد تا بازی به اوقات تلف شده کشیده شود.

با شروع اوقات تلف شده سینا اسدبیگی با یک شوت تماشایی موفق شد گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه آلومینیوم کند.

با شروع نیمه دوم اوقات تلف شده این‌بار نوبت آل کثیر بود تا خودش را دو گله و پرسپولیس را در این دیدار جذاب ۴ گله کند.

بعد از گل چهارم پرسپولیس آلومینیوم دو موقعیت خوب گلزنی داشت تا به گل برسد اما رفیعی هر بار مهاجمین ایرالکو را ناکام گذاشت.

دقیقه ١١٣ شروین بزرگ موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند تا گل سوم آلومینیوم اراک وارد دروازه پرسپولیس شود.

دقیقه ١٢٠ مهدی لیموچی با فرار تماشایی خود موفق نقی زاده را صاحب توپ کند تا گل چهارم آلومینیوم وارد دروازه پرسپولیس شود.

در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر ۴ تمام شد تا ضربات مرگبار پنالتی سرنوشت تیم صعود کننده را رقم بزند.

کنعانی زادگان ضربه نخست پرسپولیس را تبدیل به گل کرد. امیر نوری کاپیتان پنالتی نخست آلومینیوم را از دست داد.

علی نعمتی پنالتی دوم قرمزها را تبدیل به گل کرد. مهران موسوی با گل کردن پنالتی خود گل نخست آلومینیوم را به ثمر رساند.

اسماعیلی‌فر زنده سومین پنالتی پرسپولیس بود که پنالتی خود را از دست داد. لیموچی پنالتی سوم آلومینیوم را گل کرد تا همه چیز باز هم مساوی شود.

اسدبیگی پنالتی چهارم پرسپولیس را تبدیل به گل کرد. عارف حاج عیدی هم موفق شد پنالتی خود را تبدیل به گل کند.

گولسیانی پنالتی پنجم پرسپولیس را وارد دروازه گوهری کرد. رضا جبیره زننده پنالتی پنجم آلومینیوم بود که توپ خود را تبدیل به گل کرد.

فرجی زننده ششمین پنالتی قرمزها بود و آنرا تبدیل به گل کرد. علی وطن دوست نیز پنالتی آلومینیوم را گل کرد.

امیری کاپیتان پرسپولیس زننده هفتمین پنالتی بود و که گوهری آن را مهار کرد. نقی زاده پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا آلومینیوم اراک به دور بعد صعود کند.

تیم داوری:

داور: امیر عرب براقی / کمک‌های: هادی طوسی، علی احمدی / داور چهارم: کیوان علی‌محمدی

ترکیب اولیه دو تیم ؛

آلومینیوم اراک :

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس:

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر

سرمربی: اوسمار

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله