Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:47:56 GMT

آرتتا: اصلاً نمی‌فهمم چرا گل آرسنال مردود شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۹۰۸

آرتتا: اصلاً نمی‌فهمم چرا گل آرسنال مردود شد

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از مردود اعلام شد گل تیمش در جریان شکست 1-0 مقابل لستر به شدت عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را متوجه نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود ورزشگاه امیریتس به مصاف لسترسیتی رفت و با تک گل جیمی واردی ستاره لستر با نتیجه 1-0 شکست خورد. میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی از گلی که تیمش به ثمر رسانده ولی مردود اعلام شد به شدت عصبانی بود و گفت نمی تواند بفهمد که علت تصمیم تیم داوری چه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الکساندر لاکازت ستاره آرسنال در دقیقه 4 بازی با ضربه سر دروازه لستر را باز کرد ولی کمک داور پرچم زده و این گل مردود شد تا در نهایت با گل جیمی واردی در دقیقه 80 برای لستر سه امتیاز مسابقه به لستر تعلق بگیرد. در صحنه گل مردود شده لاکازت با اینکه در زمان ارسال کرنر آرسنال، لاکازت در آفساید قرار نداشت ولی داور حکم کرد که گرانیت ژاکا دیگر بازیکن آرسنال در موقعیت آفساید مانع از حرکت کسپر اشمایکل سنگربان لستر شده و در نتیجه این گل مردود است.

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: " واقعاً عصبانی‌ام. ما در نیمه اول کاملاً برتر بودیم و نمی توانم بفهمم که گل ما چرا مردود شد. آنها در نهایت فضایی که در عقب زمین رها کرده بودیم را پیدا کردند و غافلگیرمان کردند و همین باعث شد بازی را ببازیم. تیمی که ده نفره در مقابل دروازه اش دفاع می کند خلق فضا در پشت دفاع این تیم واقعاً دشوار است ولی ما باید بازی را بهتر تمام می کردیم".

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " با اینحال ما حتی وقتی گل خوردیم چند باری خطرناک ظاهر شدیم ولی یکی از مشکلات دیگرمان این بود که بیش از حد به حریف ضربه آزاد دادیم. ما در نیمه اول کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. تک تک توپها را ما برنده می شدیم، حتی چند موقعیت گلزنی هم خلق کردیم و همینطور که گفتم اصلاً نمی فهمم چرا گل ما را مردود اعلام کردند".

 

 

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است