Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سیدموسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: زمانی که پس از برگزاری یک مراسم افرادی مبتلا و یا فوت می‌شوند نباید اصراری به این امر وجود داشته باشد چراکه جان افراد در میان است.

او افزود: الیگودرز، دورود، کوهدشت و پلدختر در میان ۴۳ شهر فوق حاد شیوع کرونا قرار دارند و از فردا پنجم آبان تمامی محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا در این شهر‌ها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر این اساس بجز مشاغل رده یک شامل اصناف فروش مواد غذایی و نانوایی‌ها مابقی اصناف غیرضروری در این شهر‌ها تعطیل است و محدویت‌های فعلی نیز همچنان در خرم‌آباد و بروجرد ادامه دارد.

استاندار لرستان گفت: دولت، قوه قضاییه، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بخشی از کار و عامل اصلی قطع زنجیره کرونا مردم هستند که باید شیوه نامه‌ها را رعایت کنند تا دست کم بیمارستان‌ها ظرفیت پذیرش بیماران را داشته باشند.

خادمی تصریح کرد: کاهش ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اداری استان و بانک‌ها در محل کار تا اطلاع ثانوی ضروری است و مردم می‌توانند مواد تخلف از این مصوبه را به استانداری لرستان اعلام کنند.

به گفته او در حال حاضر ۶ شهر لرستان در شرایط بحرانی شیوع کرونا هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از شهروندان مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارد و از مجموع ۳۷ هزار و ۱۴۲ مبتلا در این استان تا یکم آبان ماه ۷۴۳ نفر جان باخته‌اند که آمار جان باختگان عصر امروز یکشنبه به ۷۵۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان بحران کرونا شیوع کرونا اصناف غیرضروری جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران