Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:14:47 GMT

ساعات کاری مترو تهران تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۳۱۹

ساعات کاری مترو تهران تغییر می‌کند؟

چند روز گذشته جلسه اضطراری ستاد مبارزه با کرونا شهرداری تهران برای اتخاذ 10 تصمیم اجرایی در موج سوم شیوع بیماری کرونا برگزار شد. یکی از این اقدامات «تهیه پیشنهادات ترافیکی در خصوص شناوری زمان‌بندی طرح‌های ترافیکی، ساعات کاری و ساعات حرکت وسایل نقلیه عمومی به منظور کاهش تردد شهروندان برای ارائه به شورای عالی ترافیک» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تاکنون ابلاغیه‌ای دراین‌باره به مترو ارسال نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهر، در پاسخ به این پرسش که آیا ساعات کاری شبکه مترو کاهش باتوجه به موج سوم بیماری کرونا کاهش پیدا می‌کند، توضیح داد: درحال حاضر موضوع کاهش ساعات کاری مترو به شرکت ابلاغ نشده است و این موضوع در دستور کار اجرایی هم قرار ندارد. البته تا زمانی که شهروندی در سطح شهر حضور داشته باشد، مترو موظف به سرویس رسانی است.

او ضمن اشاره به کاهش مجموع مسافران مترو با اعمال محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تعدادی از اصناف، گفت: امروز دوشنبه صبح -5 آبان 1399- وضعیت مترو نسبت به روزهای گذشته بسیار خلوت‌تر است. تقریباً بیشتر قطارها با تعداد کمی مسافر در خطوط حرکت می‌کنند. این کاهش مسافر سبب رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایستگاه‌ها و قطارها شده است.

نوبخت درباره کاهش یا افزایش سرفاصله زمانی حرکت قطارهای مترو، بیان کرد: سرفاصله زمانی قطارها به همان روند عادی حفظ شده است و مشکلی در حرکت منظم و عادی قطارها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تأکید براینکه از ورود مسافران بدون ماسک به داخل تمامی مبادی ایستگاه‌های مترو جلوگیری می‌شود، افزود: همچنین نظارت بر عملیات ضدعفونی ایستگاه‌ها و قطارها تشدید شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو مترو تهران ساعات کاری مترو مترو تهران ساعات کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران