Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند که هتک حرمت حرام است. 

وی همچنین اظهار داشت: همه باید در فرایند انتخاب مدیران از قانون تبعیت کنند و افرادی انتخاب شوند که علاوه بر داشتن توان مدیریت، کارآیی سازمان را افزایش دهند و متدین، متعد باشند، تقوای الهی را رعایت کنند باید نظارت ها را قوی تر کرد تا جامعه متضرر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمان عنوان کرد: مدیران نقش مهمی در ارتقای هر سازمان دارند به ویژه نقش آنان در سیستمی که کامل نیست موثرتر محسوب می‌شود و مدیران می توانند کارآیی مجموعه خود را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: انتصاب مدیران در جمهوری اسلامی باید همراه با تخصص، تعهد و مدیر باید متدین و متعهد باشد که شناسایی آنان امری دشوار و مدیر متخصص و متعهد به سادگی قابل تشخیص و یافت نیست.

وی در مورد مدیران و اینکه اقتضائات حکومت ایجاب می کند فردی در شرایطی جابه جا شود، تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیر مناسب مشکل است و افرادی می خواهند در انتصابات مدیران دخالت کنند در حالی که قانون تکلیف را معلوم کرده و بهترین راه حل، تبعیت از قانون است.

وی افزود: بحث دیگر در انتخاب مدیران، موضع گیری خود این افراد است و ممکن است که فردی توانمندی مدیریت را داشته باشد اما نباید بر گرفتن پست اصرار داشته باشد زیرا اینگونه اصرار شک برانگیز تلقی می‌شود.

فدائی بیان داشت: کسی که مدیریت جایی را به عهده دارد اما احساس می کند سیستم وی را قبول ندارد، در این صورت ادامه مسئولیت شاید خلاف شرع هم باشد و رعایت مسائل مطرح شده، در کارآیی سیستم اداری بسیار موثر است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی تصریح کرد: امکانات محدود است و کادر درمان خسته شده اند که با اعمال محدودیت ها تلاش می کنیم به این حوزه ها کمک کنیم و اینجا بار دیگر از کادر درمان تقدیر می کنیم.

وی تاکید کرد: شمار مبتلایان در پیک جدید بیماری استان کرمان، در حال افزایش است و هم اکنون یکهزار نفر بیمار کرونا در بیمارستان ها بستری هستند.

فدائی ادامه داد: میزان بستریان در بخش مراقبت های ویژه و استفاده کننده از دستگاه های تنفسی رو به افزایش است لذا محدودیت هایی را اعمال کرده ایم.

برچسب‌ها محمد جواد فدایی خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد جواد فدایی خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان محمد جواد فدایی خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند