Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:44:11 GMT

چند درصد روستاهای آذربایجان‌شرقی گاز ندارند؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۸۰۱

چند درصد روستاهای آذربایجان‌شرقی گاز ندارند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدرضا رهنمایی توحیدی اظهار داشت: بر اساس برنامه چشم‌انداز 1400 تعهد این شرکت گازرسانی به تمام روستاهای (بالای 20 خانوار) در استان می باشد که در راستای تحقق این امر مهمّ و به رغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، شرکت گاز استان با طراحی پروژه‌های گازرسانی از مقرون به صرفه‌ترین روش های اجرایی، بکارگیری پیمانکاران مجرب، کنترل مستمر پروژه ها براساس برنامه زمان بندی، بومی سازی تجهیزات گازرسانی، ثبت اختراعات و نوآوری و مشارکت کارکنان دانش محور، در خدمت رسانی صادقانه به مردم و نیل به اهداف سازمانی تلاش می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: گازرسانی به 240 روستا در دست اجرا بوده است که به حول و قوه الهی 86 روستا همزمان با هفته دولت افتتاح شده و بر اساس برنامه ریزی و تصمیمات متخذه در جلسات کنترل پروژه‌های اجرایی در شرکت، عملیات گازرسانی پروژه‌های روستایی دیگر نیز بالای 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ان شاءالله به زودی شاهد اتمام گازرسانی روستایی در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

رهنمایی توحیدی اظهار داشت: اجرای بیش از 22 هزار و 300 کیلومتر شبکه گاز با نصب 673 هزار و 200 انشعاب شهری و روستایی با لحاظ داشتن مسیرهای صعب العبور در پروژه ها، کاری جهادی بوده که در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان و با انگیزهحلاوت رضایت مردمی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون 97.22  درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که شامل یک میلیون و 647 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی روستا گاز تبریز مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳