Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:05:00 GMT

۱۰۰کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۲۷۱

۱۰۰کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور به سطح استان دارند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اجرای ایست و بازرسی خودرو مذکور در آزادراه خرم زال و توقف آن، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ تحویل مراجع قضائی شدند گفت: شهروندان هرگونه خبر و گزارش در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حدود چهار تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر ۶ ماهه نخست امسال در لرستان کشف شد و پنج هزار و ۶۰۰ نفر قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر نیز در استان دستگیر شده اند.

برچسب‌ها مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرم آباد کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرم آباد کالای قاچاق انتظامی لرستان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرم آباد کالای قاچاق انتظامی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه