Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، برادر غلامرضا منصوری در خصوص اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر ارسال فیلم حادثه فوت قاضی منصوری به ایران اظهار کرد: طبق پیگیری‌های ما تاکنون هیچ فیلمی که نشانگر خودکشی قاضی منصوری در هتل دوک رومانی باشد، وجود ندارد و هیچ فیلمی به ایران ارسال نشده است.

وی افزود: از نظر خانواده مهمترین مبحثی که باید بررسی شود، طرق ارتباطی برادرم با خانواده است، بر همین اساس از رییس محترم قوه قضاییه تقاضا داریم که دستور بررسی آن صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر قاضی منصوری گفت: از آنجایی که قاضی منصوری به صورت تصویری و مکرر از محل اقامتشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی با بستگان صحبت می‌کردند و محل اقامت که حاکی از حضور در سفارت بود را نشان می‌دادند؛ به نظر می‌رسد سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی اطلاعات کامل دو شبانه روز حضور قاضی منصوری در محل اقامت را داشته باشد اما متأسفانه این اطلاعات را به قوه قضاییه ارائه نکرده است.

وی بیان کرد: بهتر است قوه قضاییه فیلم دوربین‌های مداربسته را بگیرد تا بخشی از واقعیت روشن شود.

کد خبر 560204 برچسب‌ها قوه قضائیه قاضی منصوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه قاضی منصوری قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • بشاگرد مدال افتخار ایران