Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مجتبی بنداد کرمانی، رئیس بیمارستان مفتح‬ ورامین از نقش بی بدیل بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد و در عین حال گفت: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و هست و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می‌شود، متأسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع رسانی مطلوبی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جذب کمک‌های مردمی و ورود گروه‌های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا آمار دقیقی ارائه می‌کرد می‌شد، از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

محمودی بیان کرد: ظرفیت دفتر امام جمعه و روحانیت آماده همکاری با کادر بهداشت و درمان بوده و هست.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران اظهار داشت: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان‌های استان تهران سرکشی کنند و کمبودهای شهرستان‌ها از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می‌کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاریخ در آینده این مقطع را با این بیماری در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.

وی این مقطع را مشابه زمان جنگ دانست و در این باره اظهار داشت: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان و کنار مردم و بخش درمان است.

کد خبر 5056499

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد