Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:49:05 GMT

خانه کشتی؛ میدان مبارزه برای شاگردان بنا!(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۱۸۵

فرنگی کاران خیلی جدی و به دور از حواشی تمرینات خود را زیر نظر محمد بنا پیگیری می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی کشتی آزاد این روزها درگیر برخی حواشی مربوط به انتخابی شده، فرنگی کاران در نهایت آرامش و به دور از حاشیه تمرینات خود را در اردوی قرنطینه خانه کشتی پیگیری می کنند.
محمد بنا که گویا از آمادگی نسبی شاگردانش به واسطه حضور در لیگ برتر بعد از ماهها تعطیلی مطمئن شده، این روزها تمرینات جدی وسختی را برای فرنگی کاران در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاویری که از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی منتشر شده، نشان می دهد شاگردان بنا در تمرین هم کاملا جدی فنون فرنگی را اجرا می کنند؛ به طوری که گویا در مسابقه هستند. 


تمرین سالتو بارانداز که خیلی از فرنگی کاران در اجرای آن تخصص دارند، با نظارت کامل بنا و شاگردانش در دستور کار قرار داشته و حتی ستاره های اردوی تیم ملی هم مجبور هستند بایستند تا حریفانشان این فن را روی آن اجرا کند. 


بنا با تمرینات سفت و سختی که مثل همیشه در دستور کار قرار داده، قصد دارد تیمش را با آمادگی صددرصدی به جهانی صربستان اعزام کند. 
عکس ها: ایرج عباسی

 

 

 

 

 

کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی فرنگی کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت