Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:26:54 GMT

برق کدام مشترکان رایگان می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۲۶۸

برق کدام مشترکان رایگان می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسین قدیمی با اشاره به جزئیات اجرای طرح برق امید گفت: هدف طرح امید ، تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کارها تشویقی و بازدارنده می باشد .

وی افزود : طرح برق امید فرصت مناسبی برای توسعه صرفه‌جویی بوده و این طرح مخصوص مشترکان خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : طبق تعرفه‌بندی انجام شده در این طرح ، مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده اند که ازابتدای آبان ماه ۹۹ صورتحساب برق مشترکان کم مصرف رایگان محاسبه خواهد شد.

حسین قدیمی گفت : با توجه به اینکه تعرفه های برق پلکانی است، مشترکان پر مصرف نیز می توانند با رعایت نکات مدیریت مصرف، از افزایش مصرف برق جلوگیری کرده و با ورود به طبقه خوش مصرف ها، بهای کمتری برای برق محل مسکونی خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : الگوی مصرف در مناطق مختلف جغرافیایی و در ماههای مختلف ، بر اساس کیلوواتساعت در ماه تعیین شده است .

حسین قدیمی گفت : در استان اردبیل ؛ پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز جزو مناطق گرمسیری ۴ می باشند و سایر شهرستانهای این استان در دسته مناطق عادی می باشند .

این مقام مسئول استانی افزود : در مناطق گرمسیری ۴ که سه شهرستان پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز جزو این مناطق می باشند در ماههای گرم سال ( چهار ماه ، خرداد تا شهریورماه) متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۵۰ کیلووات ساعت و کمتر باشد جزو مشترکان کم مصرف خواهند بود و در سایر فصول همچون سایر مناطق استان خواهند بود . 

وی اظهار داشت : در استان اردبیل مشترکانی که در ماه‌های گرم سال ( چهار ماه ، خرداد تا شهریورماه) متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت و کمتر باشد در دسته مشترکان کم مصرف، ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت جزو دسته پرمصرف ها خواهند بود .

وی اعلام کرد : برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که در سطح استان مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکان کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت باشد طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : چنانچه مشترکان پر مصرف ظرف ۶ ماه آینده مصرف برق خود را کاهش ندهند هزینه برق مصرفی آن‌ها ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت .

کد خبر 1447700

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل مشترکان کم مصرف کیلووات ساعت استان اردبیل خوش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!