Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس کل دادگستری استان البرز از حفظ اشتغال ۱۰۰۰ نفر با ورود دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از دادگستری استان البرز؛ حسین فاضلی هریکندی در دیدار از شهر صنعتی هشتگرد اظهار داشت: چندین سال است مقام معظم رهبری با آینده نگری دقیق برای نامگذاری سال‌ها از مضامین اقتصادی استفاده می‌کنند که اقتضا دارد تمامی ارکان نظام برای تحقق این شعارها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قوه قضائیه همواره منویات رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و در سال جاری نیز در زمینه حمایت از "جهش تولید" با قوت ورود کرده و بازدید از واحدهای تولیدی و نشست با تولیدکنندگان یکی از برنامه‌های ثابت رئیس قوه قضاییه در سفرهای استانی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه صدور دستورالعملی در رابطه با ممنوعیت اخذ مازاد سود مصوب بانک مرکزی توسط بانک‌ها  از مصادیق حمایت رئیس قوه قضائیه از تولید  است، بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل، سود در حد مصوبات بانک مرکزی مورد حمایت مراجع قضایی است که با صدور رای وحدت رویه در این خصوص در دیوان‌عالی کشور، در حکم قانون بوده و همه ملزم به اجرای آن هستند.

385 میلیارد ریال پروژه خودکفایی و اشتغال در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود جذب 71 درصد تسهیلات حمایتی کرونا در گیلان؛ بانک‌ها 50 درصد منابع خود را به تولید و اشتغال اختصاص دهند ‌‌تملک بانک‌ها بر 1718 واحد تولیدی‌/ 7 دستور رئیس‌‌جمهور‌ ‌‌برای برگرداندن همه واحدهای تولیدی ‌به شبکه اشتغال

وی به اقدامات دادگستری استان البرز در زمینه حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: استان البرز به عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور دارای بیش از 3500 بنگاه اقتصادی است که کمک به این واحدها برای ادامه فعالیت و رفع موانع احتمالی پیش روی آن‌ها نیازمند انسجام و برنامه‌ریزی‌های دقیق است.

فاضلی با بیان اینکه محورهای هشتگانه طرح تحول قضایی دادگستری استان از  اهمیت فراوانی برای دستگاه قضایی برخوردار است، گفت: در دبیرخانه شورای تحول دادگستری استان، شناسنامه کلیه بنگاه‌های اقتصادی با ذکر مشخصات واحدها، مشکلات، موانع و پرونده‌های قضایی مفتوحه، در حال تهیه و نهایی شدن است.

وی اضافه کرد: دبیرخانه شورای تحول پس از دریافت درخواست‌ها و انجام بازدیدهای میدانی در صورت لزوم، موارد را در دو کمیته مربوطه مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به برگزاری جلسات منظم در این کمیته‌ها که هر 15 روز یک‌بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هفته بیش از 10 بنگاه تولیدی به این دبیرخانه خبر مراجعه می‌کنند و از زمان تشکیل شورای تحول تاکنون از 30 بنگاه اقتصادی بازدید داشته‌ام و نمایندگانی که پرونده‌های مختلف را ارجاع داده‌ام نیز بیش از 100 بنگاه را مورد بازدید قرار داده‌اند.

وی با اعلام پایدارشدن اشتغال بیش از هزار نفر در یکسال گذشته با ورود دادگستری استان البرز گفت: برای حل موانع پیش روی تولید کنندگان، علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های دادگستری در داخل و خارج از استان، در موارد متعدد از مجرای دستگاه‌های اجرایی استان و ظرفیت‌های ملی پیگیری‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی