Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل سلیمی، با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران لازم بود که تجهیزات جدید جستجو و نجات سبک و سنگین برای شهر تهران خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پیش از این نیز طی چندین مرحله تجهیزات جستجو و نجات برای مدیریت بحران شهرتهران خریداری شده و در اختیار پایگاه‌های مدیریت بحران سطح شهر قرار گرفته بود، گفت: به تازگی نیز تجهیزات جدید تیم های سبک جستجو و نجات شهری خریداری شده و در میان پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران توزیع می‌شود.

به گفته معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این تجهیزات که در پایگاه‌های مدیریت بحران قرار می‌گیرد، در هنگام بروز بحران و حوادث احتمالی در اختیار تیم های جستجو و نجات سبک قرارخواهد گرفت تا  در عملیات جستجو و نجات مورد استفاده قرار بگیرد.

سلیمی از خرید تجهیزات دیگر مثل برج روشنایی و پمپ آب نیز خبر داد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد این اقلام آنها در میان پایگاه‌های مدیریت بحران منتخب در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه کار با آن نیازمند آموزش و دقت بالایی است، دوره‌های آموزشی کار با این وسایل نیز برای متصدیان آنها برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه ای به موضوع مدیریت بحران داشته و اقدامات انجام شده نیز در همین راستا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران تهران مدیریت بحران شهر تهران تجهیزات جدید جستجو و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب