Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:38:39 GMT

توزیع ۱۲۲ هزار ماسک از محل موقوفات در همدان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۳۸۰۸

توزیع ۱۲۲ هزار ماسک از محل موقوفات در همدان

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره اوقاف استان در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سعی کرده‌ایم تا حد توان کارهایی انجام دهیم به ویژه اینکه از محل موقوفات اقلامی را بین محرومان توزیع کنیم.

وی با اشاره به توزیع ۲ هزار بسته غذایی در دهه وقف امسال در ملایر گفت: از ابتدای امسال در راستای کمک به نیازمندان ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان در استان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در دهه وقف هر یک از  شهرستان‌های استان به فراخور نیات موقوفه کمک به نیازمندان را در برنامه دارند خاطرنشان کرد: از ابتدای کرونا در راستای پیشگیری از این ویروس ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ ماسک در استان از محل موقوفات بین بیمارستان‌ها و مردم توزیع شده است.

وی از توزیع ۱۶ هزار ماسک در بیمارستان‌ها خبر داد و افزود: ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ ماسک نیز بین مردم نیازمند توزیع شده است.

زین‌العابدینی از توزیع ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بیمارستان‌ها و ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بین مردم سخن گفت و بیان کرد: از مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان اداره اوقاف توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علیرضا باقری گفت: در سده‌های گذشته و در زمان محمدتقی‌خان بافقی، والی یزد، گل محمدی در محل موقوفات باغ دولت آباد، کشت و مراسم گلابگیری انجام می‌شده است که متأسفانه این سنت، طی سده‌های گذشته فراموش شد و با پیگیری‌های انجام شده بعد از نزدیک به ۲۵۰ سال این مراسم احیا شد.
 وی ادامه داد: مراسم گلابگیری از ساعت چهار عصرامروز پنجشنبه و روز جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه برای تأمین گلاب کفشداری حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات برگزار می‌شود. این مراسم در وقف‌نامه دولت آباد وجود دارد و لذا در سال گذشته کاشت گل محمدی مورد توجه قرار گرفت و در فضایی به وسعت هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ انجام شد و از امسال این سنت احیا شده و هر سال انجام خواهد شد.
 مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت آباد یزد گفت: عصر پنجشنبه و روز جمعه در ورودی باغ دولت آباد مراسم گلابگیری کاملاً رایگان است و همه مهمان امام رضا (ع) هستند و از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند.
 باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گلابگیری و عرقیجات در حاشیه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا و برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ