Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در دیدار اعضای هیئت فوتبال استان کرمان با سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به نیرو‌های خدوم انتظامی استان کرمان تبریک گفت و با اعلام اینکه تاکنون ارتباط خوبی بین نیروی انتظامی و هیئت فوتبال استان برقرار بوده، از همکاری این دستگاه در برقراری نظم و امنیت به ویژه در بحث برگزاری رقابت‌های ورزشی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: به لطف خدا، تلاش مدیران و همت نیرو‌های خدوم انتظامی استان، ما فصل گذشته، بی حاشیه‌ترین استان در برگزاری مسابقات بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فصل آینده، شرایط حساس‌تر شده است و در کنار اینکه از مس کرمان انتظار می‌رود برنامه ریزی کند تا لیگ برتری شود، ما شاهد حضور دو تیم هم از استان کرمان در لیگ برتر کشور هستیم.

سلاجقه با اشاره به اینکه ۵۵ تیم کشوری داریم، تصریح کرد: امروز ما نسبت به استان خوزستان در تیم‌های کشوری جلوتر هستیم.

او با اعلام اینکه با شروع مسابقات در سه شهرستان کرمان، سیرجان، رفسنجان و گاهی نیز بم هر هفته مسابقه کشوری داریم، تأکید کرد: این می‌طلبد یک برنامه منسجم تری داشته باشیم تا امسال نیز به خوبی و خوشی رقابت‌ها را برگزار کنیم.

سلاجقه بیان داشت: یکی از حسن‌های برگزاری رقابت‌ها طی فصل آینده این است، فعلاً رقابت‌ها به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا، بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: البته صحبتی است از بهمن ماه، ورزشگاه‌ها باید با یک سوم ظرفیت خود پذیرش تماشاگر داشته باشند.

سلاجقه افزود: سیرجان پارسال با یک همت خیلی خوبی که از سوی مسئولان شهر و گل گهر حاکم بود، توانستیم استادیوم را به موقع تحویل دهیم و مواردی که از سوی یگان ویژه مطرح بود را رعایت کنیم و بدین ترتیب ایمنی استادیوم تا ۹۵ درصد حاصل شد.

او تصریح کرد: در رفسنجان نیز منتظر مسئول برگزاری مسابقات هستیم تا ایرادات را اعلام کند و ما بتوانیم ایرادات را به موقع برطرف کنیم.

سلاجقه از نیروی انتظامی به واسطه همراهی و هم یاری همیشگیش با فوتبال قدردانی کرد.

علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان نیز با اعلام اینکه مسابقات کشوری را بدون هیچ اتفاقی به پایان رساندیم، بیان داشت: لازم دانستیم حضوری از دوستان به واسطه همکاری خوب خود در فصل گذشته قدردانی کنیم.

او گفت: فصل آینده شرایطی پیش آمده با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری سیرجان و رفسنجان و مس کرمان در لیگ یک را داریم و از آنجایی که ممکن است در هفته دو تا سه بازی کشوری در کرمان انجام شود، پس لازم دانستیم هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم، تا با کمترین مشکلی با همراهی نیروی انتظامی این روز‌ها را بگذرانیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال ویروس کرونا نیروی انتظامی هیئت فوتبال استان کرمان نیروی انتظامی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد