Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:32:35 GMT

رشد ۱۰ درصدی تعداد موقوفات در گناباد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۴۸۲۸

رشد ۱۰ درصدی تعداد موقوفات در گناباد

حجت الاسلام حسن تقوی‌مند رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: مهمترین نیت موقوفه‌های امسال، رسیدگی به ایتام، برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر است.

او افزود: در شش ماه نخست امسال،۱۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال در زمینه‌های مذهبی، خیریه، مساجد و بقاع متبرکه بر اساس نیات واقفان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد ادامه داد: یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برای لایروبی قنوات دلویی، کمالی قوژد، کلات، قصبه شهر، خشوئی، روچی، دیزآباد و کلاته نو از محل عایدات موقوفات طی امسال هزینه شد.

تقوی بیان کرد: ۷۷۰ بسته معیشتی و مواد غذایی نیز در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۹۲۵ هزار ریال از ابتدای امسال تا کنون بین آسیب دیدگان کرونا و افراد محروم این شهرستان توزیع شده است.

او تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیران و موسسه‌های خیریه بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.


انتهای پیام: ح. ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره اوقاف گناباد موقوفه های خراسان رضوی بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش قدس آنلاین، یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان