Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا دشت گرد، عضو شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با پروژه میدان جمهوری گفت: در مورد پروژه زیر گذر جمهوری اینجانب جز مخالفین طرحی بودم که از طرف شورا در کمیسیون عمران به شهردار پیشنهاد شد و البته طرح با  اکثریت آرا به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد: توقع می‌رفت ابتدا کلیه مسائل و جوانب فنی آن مورد ارزیابی قرار می‌گرفت و سپس به اجرا در می‌آمد زیرا در خصوص دغدغه‌هایی که در مورد زیرگذر جمهوری مطرح می‌شود باید موارد زیر را مد نظر داشت طرح تفصیلی قبلی منقضی و طرح جدید هنوز مصوب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به ضوابط موجود در حوزه تقاطعات ، فاصله بین پل روحانی و زیر گذر جمهوری کمتر از ۲۰۰ متر است که به نظر می‌رسد شیبی که باید زیر گذر را به پل متصل کند، تند خواهد بود که این امر مشکلات جدیدی را به وجود خواهد آورد.

دشت گرد با تاکید بر اینکه مشاور طرح تفصیلی را دعوت تا در مورد پیشنهاد جدیدش در مورد زیر گذر نظر نهایی خود را اعلام کند، اظهار کرد: در افق دید ۱۰-۲۰ ساله باید در نظر داشت چنانچه تقاطع جمهوری و بزرگراه شمالی که از بلوار بین دانشگاه هنر و دانشگاه آزاد عبور می‌کند، اجرا شود آیا ضرورتی بر اجرای آن زیر گذر وجود دارد یا خیر؟ لازم است با نرم افزارهای ترافیکی محاسبه شود تا مشخص شود با اجرای طرح ترافیک چه تغییری خواهد داشت.

وی یادآور شد: در فاصله ای برای دو یا چند تقاطع مشخص شده  حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر که این فاصله  ۵۰ متری بین پل روحانی و زیر گذر جمهوری به نظر با ضابطه همخوانی ندارد که بهتر بود مشاور طرح تفصیلی در این خصوص توضیحات لازم را ارائه می دادند.

دشتگرد خاطر نشان کرد: بر اساس صحبت‌های متولیان امر حفظ فضای سبز و محیط زیست نیز حدود ۳۶۰ درخت باید جابجا شود که در بهترین حالت ۵۰ درصد آن‌ها ممکن است آسیب ببینند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه میدان جمهوری می‌‍توانست مکانی برای تجمع‌های فرهنگی و اجتماعی باشد که طرح زیر گذر این موضوع نیز را دچار چالش خواهد نمود، بیان کرد: به نظر می‌رسد ضرورتی بر اجرای طرح وجود ندارد و به جای این هزینه می‌توان بلوار موذن و تقاطع جمهوری و موذن و بلوار حد واسط دانشگاه هنر و دانشگاه آزاد را به جد پیگیری نمود که به نظر اجرای بلوار در حال احداث و اتصال آن به بزرگراه شمالی ترافیک را تا حدودی روان تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو شورای شهر کرج میدان جمهوری طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران