Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن زنجان به ارائه تسهیلات به خانوار‌های دارای حداقل ۲ معلول روستایی و شهری برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوار‌های دارای حداقل ۲معلول روستایی و شهری از سوی بنیاد مسکن استان زنجان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به طرح جامع تامین مسکن خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول افزود: تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌هایی که دارای حداقل ۲ عضو معلول بوده، منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۲۴ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن استان زنجان و بنیاد مستضعفان، ۱۲ میلیون تومان توسط سازمان بهزیستی، به عنوان کمک‌های بلاعوض برای ساخت واحد‌های مسکونی ویژه خانوار‌های دارای حداقل ۲ معلول پرداخت می‌شود.

خواجه‌ای به ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع مناسب سازی محیط‌های روستایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مناسب سازی محیط روستا به طور ویژه مورد توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است چرا که در تمامی طرح‌های هادی روستایی مسائل مربوط به مناسب سازی محیطی مورد بررسی قرار گرفته و در تهیه و اجرای طرح‌های هادی انجام می‌شود.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن زنجان تسهیلات مسکن خانوار های دارای حداقل ۲ بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی