Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:11:38 GMT

تدارک مسجد مقدس جمکران برای پایان هفته منتظران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۰۴۵

تدارک مسجد مقدس جمکران برای پایان هفته منتظران

مسجد مقدس جمکران این هفته نیز با برنامه‌هایی همچون «توسل به حریم کبریا» و حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی همچون حاج مهدی رسولی به استقبال جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران این هفته و در ایام آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با برنامه های متنوع و بدون حضور مخاطب، میزبان زمزمه های انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در این راستا فردا (سه شنبه، 6 آبان) ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» حجت الاسلام مهدوی نیا سخنرانی کرده و دعای پرفیض توسل با نوای حاج ابوالفضل بختیاری، زمزمه می شود.

 

همچنین، پنجشنبه، 8 آبان در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام عزلتی سخنرانی می کند و دعای پرفیض کمیل هم با نوای سیدمحسن بنی فاطمه قرائت می شود.

 

جمعه، 9 آبان در روز منتسب به امام زمان(عج) برنامه «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و دعاخوانی حاج مهدوی رسول برگزار می شود.

 

پایان بخش برنامه های این هفته میعاد منتظران زیارت شریف آل یس در عصر روز جمعه است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی مسجد مقدس جمکران فعالیت های مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)