Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با همراهی سازمان ورزش، فعالیتهای ورزشی بوستانها ساماندهی و نظم و امنیت لازم با هدف پیشگیری از وقوع جرایم برقرار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ که به همراه سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور، سرهنگ مرادمرادی معاون اجتماعی و سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، سرپرست پلیس پیشگیری فاتب در سازمان ورزش حضور یافت، از آمادگی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تامین نظم و امنیت رویدادهای ورزشی تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نقش پررنگ توسعه ورزش در کاهش آسیبهای اجتماعی افزود: سازمان ورزش اقدامات خوبی در توسعه ورزش همگانی داشته و با تعامل مناسبی که میان پلیس و این سازمان وجود دارد، می توان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش  همگانی نیز بود.

وی با اشاره به انجام فعالیتهای ورزش همگانی در بوستانهای پایتخت گفت: با همراهی سازمان ورزش، فعالیتهای ورزشی بوستانها ساماندهی و نظم و امنیت لازم با هدف پیشگیری از وقوع جرایم برقرار می‌شود.

امیر محسنی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از 1200 ایستگاه ورزش همگانی در بوستانهای شهر تهران با نظارت سازمان ورزش فعالیت دارد، گفت: تعامل دوسویه خوبی پلیس تهران در برگزاری رویدادهای ورزشی داریم که امیدواریم به گسترش روز‌افزون ورزش شهروندی بیانجامد.

حناچی: دولت کمکی برای جبران خسارت مجموعه‌های ورزشی نکرده استمربیان ورزشی برای آموزش مردم به پارک‌های تهران می‌رونددستگاه‌های ورزشی پارک‌ها طبق تقاضا و نیاز شهروندان نصب می‌شودتولید فیلم های آموزشی نحوه استفاده سالمندان از وسایل ورزشی پارک‌های تهراناستفاده 5500 کودک کار از مجموعه‌های ورزشی شهرداری/ حضور مربیان ورزشی در گرمخانه‌هاتهران| جزئیات ارائه خدمات ورزشی به کودکان کار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران فرمانده ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران انتظامی تهران بزرگ فعالیتهای ورزش سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های حقوقی برای ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان البرز خبر داد و افزود: برگزاری 2 همایش استانی با حضور 3110 نفر از مشاوران املاک استان و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز است.

نجف‌نیا در این نشست بر اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

البرز؛ استانی بدون پرونده جرایم مطبوعاتی در دادگستری

این مقام مسئول حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضایی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان و برای زندانیان تأکید کرد و افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

در این نشست پیرامون راهکارهای رفع موانع تولید، کارآفرینی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در مسیر حفظ و ایجاد اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند