Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:15:31 GMT

طرح آمران سلامت در بروجرد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۲۸۶

طرح آمران سلامت در بروجرد اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد گفت: طرح «آمران سلامت» به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در بروجرد اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به اجرای طرح «آمران سلامت» در بروجرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشوری آمران سلامت که از پنجم تا پانزدهم آبان ماه انجام می‌شود، جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان برنامه مذکور را آغاز و فعالیت‌هایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث اجرای طرح آمران سلامت باید گفت به طور یقین تنها یک ارگان نمی‌تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد و نیاز است در شرایط کنونی و با شروع موج سوم کرونا دیگر دستگاه‌ها نیز اقدامات پیشگیرانه‌ای داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد عنوان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت موجود که در اختیار دارد در حال انجام این وظیفه در سطح شهرستان است.

50 درصد جمعیت گیلان تحت پوشش بیمه سلامت؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی از زحمات کادر درمان استقرارگاه حافظان سلامت محله با محوریت مساجد در استان اصفهان آغاز به‌کار می‌کندشهدای سلامت چگونه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند؟

وی افزود: قصد ما پیشگیری بیشتر است ولی به صورتی که مردم را دچار ترس و اضطراب نکنیم به همین دلیل قصد داریم از بلندگوی شهری و همچنین ظرفیت رادیو بروجرد برای انتقال پیام‌ها و  مفاهیم بهداشتی به صورت زنده و مستقیم استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: انتقال پیام‌های بهداشتی و تذکر دادن آن در طول ساعت شبانه روز به مردم، از طریق  بلندگوی شهری می‌تواند کمک شایانی کند تا مردم حین کار روزانه خود فواصل اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

کرمی تصریح کرد: هدف ما بیشتر این است که از مردم بخواهیم در اماکن شلوغ شرکت نکنند همچنین توصیه ما به همشهریان عزیز این است که به خاطر سلامت خود و خانواده‌شان در اماکن عمومی تردد نداشته باشند چون متاسفانه این ویروس شیوع بیشتری نسبت به قبل داشته و افراد بیشتری را نیز درگیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم تنها به وقت نیاز از منزل خارج شوند و حتما استفاده از ماسک فراموش نشود همچنین در مراسمات عروسی و عزا شرکت نکنند و در مجموع اینگونه مراسم‌ها را برگزار نکنند تا به ریشه کن شدن این ویروس کمک شود.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده‌بانان حوزه سلامت دانست.

دکترعلی اصغر خیرخواه امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز ماما و علوم آزمایشگاهی گفت: ارائه خدمات سلامت با همکاری واحدهای مختلف محقق می‌شود و در این جهت تلاش مجموعه بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و گرامیداشت این روز بهانه‌ای برای تجلیل و ستایش از زحمات ماماها و کادر علوم آزمایشگاهی است.

 وی افزود: این نخستین جلسه رسمی تقدیر و تشکر از  کادر حوزه علوم آزمایشگاهی بعد از کرونا است و شاید خدمات این حوزه کمتر دیده شود ولی نقش بسیار موثر و اساسی در حوزه سلامت و درمان بیماران دارند که می‌توان گفت دیده‌بانان حوزه سلامت هستند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ماماها در حوزه سلامت اظهار کرد: ماماها نقش کلیدی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند و با کمک‌هایی که به مادران و زنان باردار کردند، سلامت جامعه را ارتقا بخشیدند و دغدغه‌های آنها در این زمینه داشتند، جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث جوانی جمعیت جنوب کرمان افزود: در این راستا افزایش تخت‌های NICU مراکز درمانی را داریم و شاهد راه‌اندازی یکی از بزرگترین پروژه‌های جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تحقق مطالبات در روزهای آینده گفت: مجموعه دانشگاه در تمام معاونت‌ها تلاش صادقانه‌ای در ارتقا و توسعه خدمات سلامت دارند که جای خرسندی است.

به گزارش ایسنا، در این آیین از ماماهای نمونه کشوری و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و کارشناسان نمونه علوم آزمایشگاهی دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد