Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر "قاضی منصوری" گفت: هیچ‌ فیلمی که نشانگر خودکشی قاضی منصوری باشد، به ایران ارسال نشده است.

به گزارش رکنا، برادر غلامرضا منصوری در ادامه بیان کرد: طبق پیگیری‌های ما تاکنون هیچ فیلمی که نشانگر خودکشی قاضی منصوری در هتل دوک رومانی باشد، وجود ندارد و هیچ فیلمی به ایران ارسال نشده است.
از نظر خانواده مهمترین مبحثی که باید بررسی شود، طرق ارتباطی برادرم با خانواده است، بر همین اساس از رییس محترم قوه قضاییه تقاضا داریم که دستور بررسی آن صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجایی که قاضی منصوری به صورت تصویری و‌ مکرر از محل اقامتشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی با بستگان صحبت می‌کردند و محل اقامت که حاکی از حضور در سفارت بود را نشان می‌دادند؛ به نظر می‌رسد سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی اطلاعات کامل دو شبانه روز حضور قاضی منصوری در محل اقدامتگاه را داشته باشد اما متأسفانه این اطلاعات را به قوه قضاییه ارائه نکرده است.
بهتر است قوه قضاییه فیلم دوربین‌های مداربسته را بگیرد تا بخشی از واقعیت روشن شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودکشی رکنا خودکشی قاضی فیلم اخبار حوادث ایران خودکشی رومانی قاضی فیلم قاضی منصوری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس جوان تلگرام فیلم پلیس ایران کرونا قزوین تهران بازداشت قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر والیبال رومانی به اتمام رسید و هیچ‌کدام از تیم‌های دارای لژیونر ایرانی نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. آرکادا گالاتی با جواد کریمی دوم شد، راپید بخارست با امیر غفور و علی اصغر مجرد سوم و دینامو بخارست با محمد بربست چهارم شدند. 

اما در بخش امتیازآوران این امیر غفور، قطر پاسور ایرانی راپید بخارست، بود که با کسب ۵۶۲ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی را کسب کرد. او با نفر دوم ۶۸ امتیاز فاصله داشت. غفور همچنین در بخش سرویس نیز توانست با کسب ۳۹ امتیاز مستقیم سرویس با اختلاف کمی نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار بگیرد 

باید دید امیر غفور فصل آینده نیز با راپید بخارست ادامه خواهد داد و یا تیم و لیگ جدیدی را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود انتخاب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • داغ شدن زمزمه‌های ورود اژدهای سرخ برای مهار ایران؛ اهرم فشار پکن کجاست؟
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)