Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:30:29 GMT

تقدير 800 مؤسسه و تشکل مهدوي از رئيس مجلس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۵۶۹

تقدير 800 مؤسسه و تشکل مهدوي از رئيس مجلس

خبرگزاری آریا- بیش از 800 مؤسسه و تشکل مهدوی طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، از اقدامات و توجه مجلس به این حوزه تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه‌ملت، متن تقدیرنامه 800 موسسه و تشکل مهدوی از آقای قالیباف رئیس مجلس و آقای زاهدی رئیس فراکسیون مهدویت به شرح ذیل است:
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف سلام علیکم
ضمن تبریک عید ولایت و امامت حضرت، ولی عصر (عج)، با توجه به ماهیت زمینه ساز ظهور بودن انقلاب اسلامی ایران و با عنایت به آرمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همانا حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه می‌باشد و با توجه به جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان مومن و انقلابی و جایگاه قانونگذاری و نظارتی مجلس؛ اقدام مبارک و به موقع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت ایجاد فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی باعث خوشحالی و امیدواری همه منتظران حضرت مخصوصا فعالان عرصه مهدویت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجمع راهبردی اندیشه مهدویت به نمایندگی از 810 موسسه و تشکل فعال مهدوی کشور بدین وسیله کمال تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی و جناب آقای دکتر زاهدی و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون، جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر فدامالکی، سرکار خانم دکتر آزاد و سرکار خانم دکتر شریعتی اعلام می‌دارد. ان شاالله از این پس شاهد اقدامات انقلابی و حمایت‌های همه جانبه جنابعالی و فراکسیون مهدویت از فعالیت‌های مهدوی در سراسر کشور باشیم.
مشمول عنایات و توجهات خاصه‌ی مقام ولایت عظمی ارواحنا له الفداء باشید ان شاءالله
کاظم صدیقی
رئیس مجمع

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر تشکل مهدوی آقای دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر