Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:48:13 GMT

زمان سازش ریاض با تل آویو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۱۳

زمان سازش ریاض با تل آویو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، یوسی کوهن رئیس موساد رژیم صهیونیستی ناگفته های جدیدی درباره عادی سازی روابط میان تل آویو و دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس فاش کرد.

کوهن در نشست پشت درهای بسته، اعلام کرد که عربستان سعودی پس از انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا با تل آویو سازش خواهد کرد.

به گفته رئیس موساد، ریاض تمایل دارد سازش با اسرائیل نوعی هدیه از جانب عربستان سعودی به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا باشد خواه دونالد ترامپ پیروز شود یا رقیب او جو بایدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موساد رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که سلطان نشین عمان نیز پس از عربستان با تل آویو سازش می کند.

این در حالی است که یک رسانه رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شد که قطر کشور بعدی است که در صف عادی سازی روابط قرار دارد و این مسئله به زودی اعلام خواهد شد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان روز جمعه ۲۳ اکتبر(دوم آبانماه ۹۹)، در بیانیه مشترکی از دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف خبر دادند.

کد خبر 5056737

منبع: مهر

کلیدواژه: موساد رژیم صهیونیستی یوسی کوهن عربستان سعودی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین ویروس کرونا سودان ایران عربستان سعودی مناقشه قره باغ فرانسه ترکیه رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است