Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:46:52 GMT

انتقاد از برگزاری گسترده مراسم ترحیم در اردستان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۶۲

انتقاد از برگزاری گسترده مراسم ترحیم در اردستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرحبخش بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیته برون بخشی نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقابله با بیماری کرونا که به شکل دسته بندی هم منتشر شده باید به اهمیت موضوع بیشتر توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیش بینی که کارشناسان انجام داده‌اند بیماری کرونا حداقل تا یک سال دیگر وجود خواهد داشت و هیچکس نمی‌تواند پیش بینی کند که این بیماری دقیقاً چه زمانی تمام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: با توجه به آسیب‌هایی که کشور در بحران کرونا دچار آن خواهد شد نمی‌توان تمام مجموعه‌ها و ادارات را تعطیل کرد چرا که بار روانی و اقتصادی این تعطیلی‌ها بیشتر خواهد بود.

وی با انتقاد از برگزاری مراسم‌های ترحیم در شهرستان اردستان ابراز داشت: با این وضعیت بهداشتی نباید برای متوفی مراسم گرفته شود و موجب تجمع مردم در یک مکان شویم چراکه این موضوع می‌تواند آسیب‌های اجتماعی بیشتری را به خانواده‌ها وارد کند.

فرحبخش بیان داشت: هرچه بتوانیم موارد بهداشتی را رعایت کنیم محدودیت‌ها کمتر می‌شود؛ باید سعی کنیم کنترل‌ها در ادارات بیشتر شود و دستگاه‌های دیگر نیز مانند دادستانی، نیروی انتظامی، بسیج و گروه‌های جهادی همکاری خوبی با ما داشته باشند.

ادارات موضوع پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان تاکید کرد: لازم است تا دستگاه‌های اداری جلساتی را به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با زیر مجموعه‌های خود برگزار کنند و این موضوع را جدی بگیرند بدین معنا که سعی بر رفع تکلیف نباشد اما تا کنون نمودی از این امر در ادارات شهرستان دیده نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در ارزیابی مدیران دستگاه‌ها لحاظ خواهیم کرد موضوع رعایت موارد بهداشتی در خصوص بیماری کرونا خواهد بود و اداراتی که موارد رعایت بهداشتی را نکنند گزارش عملکرد آنها به استان ارسال خواهد شد.

کد خبر 5056680

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مراسم یادبود ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید

امیر سلیمان طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه و سایر استان‌های کشور مراسم گرامیداشتی به مناسبت سالروز رشادت شهید شیرودی در عملیات آزادسازی بازی دراز در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در یادمان شهید شیرودی واقع در تپه روستای زرین‌جوب در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرتیپ دوم محسن صادق‌نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

کد خبر 6100003

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه
  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • برگزاری مراسم «سه شنبه های شهدایی» در ایلام
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد