Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علی نصیریان، پیرامون فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته پیشنهادات زیادی برای بازی را رد کرده‌ام، واقعیت امر اکثریت این آثار را از لحاظ متن و محتوا نپسندیدم و نقشی جذاب در آنها وجود نداشت که مرا برای بازی در این آثار وسوسه کند. 

وی در همین راستا ادامه داد: البته در این میان چند پیشنهاد خوب هم بود منتها به دلیل شرایط فعلی بیماری کرونا و با توجه به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و جانباختگان ترجیح دادم تا در خانه مانده و کار نکنم، چندی پیش اثری را تا آخرین مراحل هم پیش بردم اما فعلا به دلیل وضعیت قرمز کرونا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیگر نقش «بزرگ آقا» در سریال شهرزاد درباره وضعیت فعلی تعطیلی سینماها اضافه کرد: طبیعتا هیچکس از تعطیلی سینما خوشحال نمی شود، بالاخره هر فرد به نوعی زندگی‌اش با سینما گره خورده است، اما چاره چیست؟ وقتی که هر روز تعداد زیادی از عزیزان این کشور به دلیل بیماری کرونا از دست می روند چه باید کرد؟.

وی در همین رابطه تصریح کرد: ما باید گزینه‌هایی برای جایگزین داشته باشیم تا اگر سینماها تعطیل هم می شوند خود هنر سینما تعطیل نباشد، من تخصصم در این رشته صرفا به بازیگری ختم می‌شود و وظیفه ام کنترل امور سینما نیست، در این شرایط مسئولین سینمایی و فرهنگی هستند که باید تصمیمات درستی بگیرند تا وضعیت برای سینماگران از این بدتر نشود. 

بازیگر فیلم «بوی پیراهن یوسف» درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: از طرفی سینماها تعطیل شده اند و هیچ فعالیتی وجود ندارد و از طرفی صحبت بر سر برگزاری جشنواره‌های سینمایی است، از نظر من این یک تضاد است و نمی‌توان به این راحتی به برگزاری جشنواره‌ها در دوران اوج بیماری کرونا پرداخت.

نصیریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: بالاخره جشنواره فیلم فجر مخاطبان زیادی دارد و اگر برگزار شود از اکران عموم تماشاگر بیشتری خواهد داشت که طبیعتا برای وضعیت فعلی خطرناک است، اگر هم بخواهیم که بدون تماشاگر برگزارش کنیم که هیچ شور و هیجانی نخواهد داشت. به نظرم برگزاری جشنواره فیلم فجر در شرایط فعلی جایز نیست. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا شهرزاد تعطیلی سینماها جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر علی نصیریان کرونا تعطیلی سینماها برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد