Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع دامداری پرورش گوسفند چندقلوزا به‌صورت آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، ظهر امروز به همت حوزه دانش‌بنیان و با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، مجتمع دامداری پرورش گوسفند چندقلوزا این واحد دانشگاهی به‌صورت آنلاین به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌برداری از مجتمع دامپروری واحد مراغه راهگشای پروژه‌های دانش‌بنیان

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که به‌صورت برخط و آنلاین در این مراسم شرکت کرده بود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه یکی از مستعدترین واحدهای دانشگاهی استان در گروه علوم کشاورزی و دامپروری است و بهره‌برداری از این طرح و پروژه بزرگ می‌تواند راهگشای طرح‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان بیشتر در آینده باشد.

بیشتر بخوانید:

از بومی‌سازی و ترویج دامداری مدرن تا مبارزه با نژادهای تقلبی

محمدتقی پورمحمدی امام جمعه شهرستان مراغه و نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: به‌نوبه خود از همه دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی که همواره افتخاری بزرگ برای این شهرستان بوده‌اند، تشکر می‌کنم و آرزومندم با حمایت‌ مسئولان رده‌بالا و تلاش روزافزون کارکنان این واحد دانشگاهی، شاهد رونق افزایی بیشتر در امر تحقیق و پژوهش باشیم و روزبه‌روز در توسعه و تدوین فرهنگ و سبک زندگی اسلامی گام‌های مؤثرتری بردارند.

رونق دامداری مدرن با بهره‌برداری از مجتمع دامپروری واحد مراغه

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه نیز عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی شهرستان مراغه و از مجموعه‌های تأثیرگذار در همه حوزه‌ها اعم از علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و... است.

موسی شعفی افزود: امیدواریم با بهره‌برداری این پروژه شاهد رونق دامداری مدرن و اصلاح نژاد و ارتقای کیفیت نژاد دام‌های منطقه با حمایت مسئولان ذی‌ربط شهرستان باشیم.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه عزیز جوانپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان