Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز دیرباز در یک پست اینستاگرامی به انتقاد از رفتار شجاع خلیل زاده پرداخته است

کامبیز دیرباز پست جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، پس از جدایی شجاع خلیل زاده و پیوستن او به الریان قطر، عکسی از شجاع منتشر شد که او درحال بوسه زدن به لوگوی باشگاه قطری بود. عکسی که خشم پرسپولیسی ها از او را دو چندان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس واکنش های زیادی از هواداران گرفته تا پیشکسوتان را در پی داشت. حالا کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون هم به این عکس واکنش نشان داده و نوشته است:

بعضی ها هم ظاهرا سندروم بوس های بی قرار دارند!!
،
ما چقدر ساده بودیم ...
،
عشق است پرسپولیس و دیگر هیچ...
❤????

پست جدید کامبیز دیرباز

 

 

همچنین بخوانید:

چالش جدید هواداران پرسپولیس؛ شجاع خلیل زاده را آنفالو کنید!

کریم باقری: قبل از تماس من، شجاع قراردادش را فسخ کرده بود!

شجاع خلیل زاده: هیچ قصدی نداشتم!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده کامبیز دیرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس