Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ترابی در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای تشدید اقدامات تنبیهی و بازدارنده برای کاهش شیوع فزاینده بیماری کرونا در این شهرستان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: برخی افراد و گروه‌های اجتماعی در سطح شهرستان و فضاهای عمومی بدون استفاده از ماسک حضور پیدا می‌کنند که این امر و سایر موارد رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب دلیجان اضافه کرد: برگزارکنندگان جشنهای عروسی ، تجمعات بدون مجوز و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان مجازات نیز می‌شوند و باید به عنوان جایگزین حبس در مراکز درمانی و بیمارستان این شهرستان فعالیت اجباری انجام دهند. 

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر تا پنجم آبان ۹۹  در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و  تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر رسیده است.

۴۳ شهر کشور در جدیدترین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مناطق حاد کرونا شناسایی شده‌اند که دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی یکی از آنها است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادگستری دلیجان فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری دلیجان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا دادگستری دلیجان فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان