Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:20:54 GMT

لبیک حوزه و حوزویان به ندای رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۹۹۹

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: عنایت و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استمرار حضور نیرو‌های جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز در موج سوم، جان تازه‌ای به نیرو‌های جهادی کشور بخشید و تکلیف آنان را مضاعف ساخت.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی در پیامی لبیک حوزه و حوزویان به ندای امام خامنه‌ای برای حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها و در میدان مواسات مؤمنانه در موج سوم کرونا اعلام کرد که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ

با سلام محضر شریف عموم طلاب، فضلا، گروه‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی حوزوی سراسر کشور، با تبریک ایام و اعیاد و موالید مبارک ماه ربیع الاول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استمرار حضور نیرو‌های جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز در موج سوم، جان تازه‌ای به نیرو‌های جهادی کشور بخشید و تکلیف آنان را مضاعف ساخت.

طلاب عزیز جهادی در موج اول و دوم کرونا خوش درخشیدند و با حضور در عرصه‌های مشاوره معنوی و پاسخگویی به پرسش‌ها و نیز حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها، و در میدان مواسات مومنانه و دیگر عرصه‌های خدمت به مردم عزیز و در کنار دیگر گروه‌های مردمی و بسیجی و نیرو‌های سلامت، برگ زرین دیگری بر تاریخ خدمات روحانیت افزودند.

اکنون شایسته است بار دیگر مسئولان و مدیران حوزه‌های علمیه، اساتید محترم و طلاب معزز جهادی و علاقه‌مندِ خدمت به مردم عزیز، با مراجعه و اعلام آمادگی خود به مدیران ستاد‌های حوزوی بحران در استان‌ها، به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله) پاسخ گفته و مدیران محترم ستاد‌های حوزوی استان‌ها، زمینه‌های حضور و خدمت آنان را با هماهنگی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد بحران استانداری‌ها فراهم نمایند و با شکل‌گیری قرارگاه‌های جهادی خدمت، شاهد اوج‌گیری امداد و خدمت باشیم.

ستاد مرکزی و حوزوی بحران که در قم از هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام (مدظلهم) برآمده و هماهنگ کننده‌ی نهاد‌های حوزوی است، با عزمی استوارتر، آماده هرگونه راهنمایی و پشتیبانی می‌باشد و لازم است برنامه‌ای جامع، دقیق و با استفاده از تجارب پیشین طراحی و با بهره‌گیری از محور بزرگ نیرو‌های فداکار و ایثارگر جهادی و حوزوی، قرارگاه‌هایی را برای خدمت به مردم شریف و جامعه عزیز بهداشت و درمان پایه‌ریزی نمایند و زمینه پیروزی بر این بحران و ارائه الگوی اسلامی و انسانی مواجهه با حوادث را فراهم آورند.

توفیقات همگان را از خداوند منان خواستارم.

بیشتر بخوانید:  ضرورت تاسیس بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگان حوزوی راهبرداندیش

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه علمیه مرجع تقلید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا اعرافی حوزه علمیه مرجع تقلید نیرو های جهادی مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد