Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:46:06 GMT

بدهی دولت های محلی چین به مرز مجاز رسید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۰۱۵

بدهی دولت های محلی چین به مرز مجاز رسید

طبق اعلام وزارت دارایی چین، کل بدهی دولت های محلی این کشور تا پایان ماه سپتامبر به ۲۵.۵۸ تریلیون یوان (حدود ۳.۸۴ تریلیون دلار آمریکا) یعنی محدوده تعیین شده توسط دولت مرکزی چین رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، طبق اعلام وزارت دارایی چین، کل بدهی دولت های محلی این کشور تا پایان ماه سپتامبر به 25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

58 تریلیون یوان (حدود 3.84 تریلیون دلار آمریکا) یعنی محدوده تعیین شده توسط دولت مرکزی چین رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سازمان عالی قانونگذاری چین تصمیم گرفته است که سقف مجاز بدهی دولت های محلی این کشور در سال جاری باید 28.8 تریلیون یوان باشد.

چین در دوره ژانویه تا سپتامبر اوراق قرضه دولت محلی به ارزش 5.68 تریلیون یوان منتشر کرد که اوراق عمومی و ویژه به ترتیب به 1.98 تریلیون یوان و 3.7 تریلیون یوان رسید.

رشد 5.2 درصدی اقتصاد چین در تابستان امسال با وجود کرونابانک مرکزی اروپا: اقتصاد چین بهبود نسبتاً سریعی داشته استرسانه‌های آمریکایی: اقتصاد چین سریعا در حال بازگشت به مسیر قبل استکرونا انعطاف پذیری اقتصاد چین را نشان داد

این کشور انتشار اوراق قرضه را تنها راه قانونی برای دولت های محلی جهت افزایش بدهی های خود و تلاش برای جلوگیری از خطرات مالی قرار داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین بدهی دولت های محلی تریلیون یوان اقتصاد چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است