Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش بار مراجعات به بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند اظهارکرد: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت این بیمارستان از اواخر هفته گذشته از ظرفیت سایر بیمارستان های شهرستان بیرجند از جمله بیمارستان رازی و بوعلی هم استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه در هفته جاری ظرفیت بیمارستان میلاد نیز برای بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گرفته است، عنوان کرد: تعداد زیادی از تخت های آی سی یو پر شده که مطمئناً نیازمند همراهی مردم هستیم تا بتوانیم این پیک را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی به افزایش شمار فوتی های روزانه در استان هم اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد فوتی در استان داشته ایم و شمار فوتی ها به ۲۶۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: یکی از علل افزایش شمار مرگ و میر، تاخیر در مراجعه به بیمارستان ها است.

وی خواستار مراجعه به موقع افراد به خصوص بیماران زمینه ای شد، و بیان داشت: افراد دارای علائم خفیف به مراکز سرپایی ۱۶ ساعته ای که برای مدیریت بیماران کرونا در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

دهقانی تاکید کرد: کسانی که علائم شدید تنفسی دارند، حتماً به بیمارستان ها مراجعه کنند تا تاخیر در مراجعه به بیمارستان باعث بروز مشکلات جدی نشود و بیماران به مرحله غیر قابل برگشت نرسند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۹ هزار و ۶۱۵ تست کرونا در استان انجام شده است، گفت: از این تعداد تست پنج هزار و ۹۴۹ نفر مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۲ آزمایش کرونا در استان انجام شده که پاسخ ۱۲۶ مورد مثبت بوده است.

به گفته وی هم اکنون ۳۴۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

کد خبر 5056879

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان