Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

5/آبان/99

 


پر مشغله و مسئولیت ترین وپر استرس ترین شغل قرائت کنتور الخصوص خواندن کنتور برق اما مثل خیلی از کارها هیچ امنیت شغلی وجود ندارد و هیچ سختی شغلی شامل ما نمیشود ما  هیچ گونه ساعت کاری مشخص نداریم صبح تا ظهر قرائت و عصر تا شب به دنبال مشترکینی که خانه نیستن باید رفت خواهشا امنیت شغلی در این شغل ایجاد کنند تا مدیر این همه زور گویی به کارگر نکنن


پنجشبه هفته پیش از پلیس محترم امنیت اخلاقی برای من پیام آمده که مالک محترم خودرو پلاک فلان در خودروی شما در آدرس درب ورودی توچال در تاریخ و ساعت فلان(19:30 شب) عدم رعایت حقوق شهروندی ( کشف حجاب ) صورت گرفته است. در صورتیکه اولا در اون زمان و تاریخ من اصلا آنجا نبودم. بعد از پیگیری فهمیدم برای اینکه ثابت کنم پلیس محترم داره اشتباه میکنه باید به یکی از مراکز پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنم، حالا شما به من بگید تو این ایام کرونا ، من کارمند برای چی باید وقت بزارم و تاوان اشتباه یک پیامک اشتباه و یا یک سیستم معیوب رو برم بدم؟؟؟آقا تو رو خدا اگه دردی رو دوا نمی کنید  حداقل دردی رو به روی دردهای مردم نزارید

 


برای کاری به وکیل مراجعه کردم مشاهده کردم که حق الوکاله ها بسیار بالا است به گونه ای که من مهندس با مدرک ارشد در شرکت خصوصی به زحمت ماهیانه چهار میلیون درآمد دارم در حالیکه یک وکیل با مدرک لیسانس حقوق انهم در رشته علوم انسانی بر خلاف ما مهندسین که در رشته مشکل ریاضی درس خوانده ایم فقط در یک پرونده با اندازه یک سال ما حق الوکاله می گیرند و به دلیل این تفاوت فاحش دارامد اکثر مهندسین و تولید کنندگان کشور از رشته تولیدی انصراف داده و بعضا می روند تا وکیل شوند تا در کار خدماتی درامد داشته باشند همچنین گویا دیکته ای نانوشته است که گروهی نمی خواهند اگاهی حقوقی مردم بالا رفته و مردم بتوانند از خدمات حقوقی های بیکار بدون پروانه وکالت استفاده شود تا گروهی راحت بتوانند از امثال من حق الوکاله بیشتر بگیرند انشاللله مسولان قوه قضاییه سریعا در سال جهش تولید نگذارند درامد عالی رشته های خدماتی مانند وکالت به دلیل عدم استفاده از حقوقی های بیکار سبب مهاجرت مهندسین و ارز اوران و تولید کنندگان به رشته خدماتی مانند وکالت شود

 


قیمت موادشوینده قراره به زودی 40درصد گران بشه قیمتها لحظه ای بالا میرن در این مملکت کسی هم به فکر بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی نیست با حقوق 2800 چطور زندگی کنیم باید بمیریم یا بریم گدایی.بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی دربدترین شرایط هستن دولت وضعیت بازنشستگان تامین اجتماعی براش مهم نیست مجلس برای افزایش حقوق انها اقدام کند

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری