Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:56:41 GMT

طول باند دوم محور بیرجند - قاین به ۵۸ کیلومتر رسید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۸۷۱

طول باند دوم محور بیرجند - قاین به ۵۸ کیلومتر رسید

چهار کیلومتر دیگر از باند دوم محور بیرجند - قاین با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد تومان امروز - دوشنبه - زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در بازدید ۲ هفته قبل از محور بیرجند - قاین وعده داده بودیم طی یک ماه آینده چهار کیلومتر از محور زیر بار ترافیک می‌رود که این وعده زودتر محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید داعی افزود: با بازگشایی این قطعه، طول باند دوم زیر بار عبور در محور بیرجند - قاین به ۵۸ کیلومتر افزایش یافت. 

وی اظهار داشت: برای احداث این چهار کیلومتر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و حد فاصل کیلومتر ۱۰۵ تا ۱۰۹ در محدوده قطعه سوم محور بیرجند - قاین قرار دارد که امروز با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زیر بار ترافیک رفت.

عملیات اجرایی دوبانده سازی محور بیرجند - قاین به طول ۱۰۰ کیلومتر در سال‌های اخیر شتاب گرفته به طوری که با پیگیری مسوولان استان و حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور ۱۰۰ میلیارد تومان طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ به پروژه دوبانده سازی محور بیرجند - قاین اختصاص یافت و باعث شد که پروژه به لحاظ اجرایی متحول شود.

محور توسعه شرق یکی از محورهای بسیار مهم و حیاتی در جهت توسعه زیرساخت‌های شرق کشور از قدیم مطرح بوده که از چابهار - زاهدان - بیرجند عبور و به مشهد اتصال پیدا می‌کند.

قطعه‌ای از این کریدور در خراسان جنوبی و محور بیرجند تا قاین است که دارای ترانزیت و ترافیک محلی بالا است به گونه‌ای که هر سال شاهد تصادفات متعدد در این محور و تحمیل خسارت‌های مالی و جانی زیاد طی سال‌های گذشته بودیم.

محور بیرجند - قاین مسیر اصلی تردد مسافران به مشهد مقدس است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی توسعه بزرگراه‌ها، دستاورد ماندگار دولت روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای اخبار کنکور خراسان جنوبی محور بیرجند زیر بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند