Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در احکامی جداگانه، قاسم زائری را به‌عنوان «معاون» و علی قجری را به‌عنوان «مشاور و دستیار امور راهبردی» خود در این موسسه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا، رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در احکامی جداگانه، قاسم زائری را به‌عنوان «معاون» و علی قجری را به‌عنوان «مشاور و دستیار امور راهبردی» خود در این موسسه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم معاون موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قاسم زائری؛

«با عنایت به جایگاه رفیع علمی و دانشگاهی و نیز سوابق درخشان و ارزشمندتان در حوزه‌­های پژوهش اجتماعی، بدین‌وسیله شما را به مدت دو سال به‌عنوان «معاون» موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، منصوب می‌نمایم.

از شما انتظار می­‌رود نظر به ضرورت اتصّال فضای پژوهشی و دانشگاهی با حوزه نیازها و مسائل روز کشور، همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و سرمایه اجتماعی موجود مؤسسه، در کنار جذب نخبگان و پژوهشگران جوان، اندیشمند و مؤمن در حوزه‌ها و گرایشات متنوع و میان رشته‌ای مطالعات اجتماعی، اشراف کامل خود را بر کلیه فعالیت‌ها و ارکان موسسه حفظ نموده و در پیشبرد امورات پژوهشی و اجرایی تلاش وافر خود را مصروف دارید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

در حکم مشاور و دستیار امور راهبردی رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای علی قجری؛

با عنایت به تجربیات جناب‌عالی در امور پژوهشی و راهبردی و سوابق ارزنده در موسسه، بدینوسیله شما را به مدت دو سال به‌عنوان «مشاور و دستیار امور راهبردی» رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، منصوب می‌نمایم.

از شما انتظار می‌­رود نظر به ضرورت اتصّال فضای پژوهشی و دانشگاهی با حوزه نیازها و مسائل روز کشور و حفظ سرمایه­‌های گران‌بهای انسانی، علمی و اجتماعی موسسه در طول ادوار گذشته، بسترسازی اقدامات راهبردی و پیشبرنده در راستای توسعه فعالیت­‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و شبکه­‌سازی از پژوهشگران جوان و نخبه را با قوّت کامل پیگیری و به انجام رسانید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/4127

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: علی قجری موسسه مطالعات اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد