Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:59:58 GMT

سقوط ادامه داربورس و نشست های بی نتیجه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۲۲۰

ساعت 24 - در روزهای تداوم سقوط شاخص بورس، جلسات بی حاصل مسئولان شورای عالی بورس، سازمان بورس، نمایندگان مجلس و کارشناسان در حال برگزاری است، ولی نتیجه مثبتی از این جلسات به چشم نمی .

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز نیز مانند روزهای گذشته شاخص بورس همچنان در مسیر نزولی قرار داشت. بر حسب رسالت خبری پیگیر دلایل تداوم این سقوط و چالشها و راهکارهای آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمایندگان مجلس نیز امروز میزبان برخی مسئولان سازمان بورس بودند و گزارش هایی از وضعیت بورس ارائه شد که واکنش هایی را هم از سوی برخی نمایندگان مجلس درپی داشت، ولی هنوز جزییات تصمیمات اتخاذ شده مشخص نشده است. جلسه امروز در مجلس با تجمع تعدادای از سهامداران‌ هم همراه شده بود.یکی از نکاتی که در این بین به چشم آمد جلسات طولانی کارشناسی اعضای شورای عالی بورس برای حل و فصل چالش اخیر بود. این درحالی است که ظاهراً این جلسات به بهانه ای برای عدم پاسخگویی تبدیل شده است.وزارت اقتصاد هم ماه هاست جلسه برای پاسخگویی در خصوص چالشهای عمده از جمله سقوط بورس ترتیب نداده است. دسترسی به نمایندگان مجلس نیز به دلیل حضور در جلسات متعدد همچنان با دشواری هرچه تمام تر صورت می گیرد

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898658

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال