Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:25:27 GMT

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۲۴۳

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی عصر دوشنبه در حاشیه این دوره با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تشکل امین نامیده شده است، گفت: این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین‌تر می‌کند و باید تلاش کنیم اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

لطیفی نظارت رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای انقلابی را از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این اتحادیه عنوان کرد و افزود: پرورش یافته‌های این نهاد انقلابی متفاوت هستند لذا دانش آموزان ذیل انجمن‌های اسلامی در مدارس باید نسبت به بقیه از لحاظ علمی و عقیدتی تفاوت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت‌های خود استفاده لازم را ببرد، تصریح کرد: این دانش آموزان باید از این فرصت‌ها برای خودسازی و دیگر سازی استفاده کنند.

وی، نجات غریق بودن را از دیگر ویژگی‌های اعضای انجمن‌های اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اعضای این مجموعه را نجات غریق خطاب کردند، لذا شما باید اول خودتان را مجهز کنید و بسازید تا بتوانید همسالان و هم کلاسی‌های خود را نجات دهید.

لطیفی با تأکید بر اینکه مسئول انجمن اسلامی مدرسه باید نخبه باشد، تصریح کرد: شما باید جز نخبگان مدارس خود بوده و از همه نظر در بالاترین سطح قرار داشته باشید.

حضور فعالانه دانش آموزان گرمابخش حرکت‌های انقلابی است

در ادامه حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز با اشاره به پیچیده‌تر شدن نبرد بین حق و باطل با گذر زمان، گفت: دوره‌ای فرا رسیده است هم به جهت سو مدیریت و هم به جهت هجمه فرهنگی دشمن، حرکت‌های انقلابی حالت یخ زدگی و انجماد به خود می‌گیرد.

وی افزود: وجود فعالانه دانش آموزان در مدرسه خصوصاً برگزاری هیأت‌های مدرسه‌ای می‌تواند گرما بخش حرکت انقلابی اسلام ناب محمدی باشد.

لازم به ذکر است کارگاه لیگ کتابخوانی، نحوه برگزاری هیئت، تشکیل قرارگاه، ایده پردازی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی بخش‌هایی از کلاس‌های این دوره بود.

تبیین برنامه‌های ملی محوری، آشنایی با سامانه‌های تشکیلاتی، برنامه ریزی برای گرامیداشت ۱۳ آبان از دیگر کلاس‌های دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بوده و در این دوره از فعالان انجمن‌های اسلامی سال گذشته نیز تجلیل شد.

برگزاری آئین تحلیف مسئولان انجمن‌های اسلامی، قرائت دسته جمعی میثاق نامه با شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و اهدای احکام مسئولیت از برنامه‌های دیگر دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بود.

کد خبر 5056930

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان محمد لطیفی سعید مهدوی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا