Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد ترحمی اعلام کرد: وضعیت کرونا در یزد اصلاً خوب نیست و آمار بستری‌های کرونا وحشتناک بالاست و تعداد مراجعان به مراکز درمانی و افراد تست مثبت کرونا بسیار بالاست لذا در اجرای مصوبات ستاد ملی و ابلاغیه صادره از فردا سه شنبه تا پایان هفته فعالیت کلیه اصناف و گروه‌های شغلی، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار یادآور شد: در این مدت صرفا یازده گروه شغلی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، نانوایی ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها میوه فروشی و  سبزی فروشی ها، میادین میوه تره بار، فروش پروتئین مثل قصابی و مرغ و ماهی فروشی، جایگاه‌های سوخت، لبنیاتی ها، مراکز تامین آمبولانس، غذاهای بیرون بر و پخش دارو و مواد غذایی، اجازه فعالیت خواهند داشت.

ترحمی با بیان این که این مصوبات ابلاغ شده، ابراز امیدواری کرد که تمام اصناف و حرف به این موارد توجه داشته باشند و فرمانداران و بخشداران نیز موظف به نظارت بر اجرای این مصوبات هستند.

کد خبر 560380 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچقدر پنجره تعامل کشور با دنیا کاهش پیدا کند، فرصت‌ها برای ارتباطات حوزه کسب و کار هم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا؛ اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آن‌ها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است