Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است مراسم ختم درگذشت غلام‌عباس توسلی از عناصر نهضت آزادی، به رغم ممنوعیت‌های ستاد ملی کرونا، روز سه‌شنبه مورخ شش آبان‌ماه نود و نه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور دکتر نیلی ریاست دانشگاه برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرار است مراسم ختم درگذشت غلام‌عباس توسلی  از عناصر نهضت آزادی،  به رغم ممنوعیت‌های ستاد ملی کرونا، روز سه‌شنبه مورخ شش آبان‌ماه نود و نه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور دکتر نیلی ریاست  دانشگاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزان این مراسم با سواستفاده از تعطیلی کرونایی و خلوتی محیط دانشگاه اقدام به ارسال دعوت‌نامه های این مراسم برای عناصر جریان فتنه که ممنوعیت حضور در دانشگاهها را دارند، نموده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی