Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تصمیم نمایندگان استان تهران مبنی بر افزایش تعامل و ارتباط با ستاد ملی مبارزه با کرونا تهران، افزود: فلسفه تشکیل جلسه امروز این بود که بتوانیم با پیشنهادات و هم فکری‌ مسئولان استان تهران برای کاهش آثار مخرب بیماری کرونا و کنترل این ویروس منحوس گام موثری برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست مجمع نمایندگان استان تهران، امروز در خصوص بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کوید-19 در تهران و هم اندیشی برای استفاده از توان مجلس در جهت کنترل ویروس کرونا با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رئیس پلیس تهران بزرگ، برخی اعضای شورای شهر تهران و معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برگزار گردید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تصمیم نمایندگان استان تهران مبنی بر افزایش تعامل و ارتباط با ستاد ملی مبارزه با کرونا تهران، افزود: فلسفه تشکیل جلسه امروز این بود که بتوانیم با پیشنهادات و هم فکری‌ مسئولان استان تهران برای کاهش آثار مخرب بیماری کرونا و کنترل این ویروس منحوس گام موثری برداشته شود.   علی خضریان در ادامه گفت: نمایندگان استان تهران ضمن تشکر از مسئولان بهداشتی کشور، به اهمیت ایجاد تشکیل ارتش بهداشت و درمان اشاره کردند؛ در آینده ارتش ها‌ با ابزار‌های نظامی به ارتش‌های سایبری تبدیل خواهند شد و یقیناً در آینده جنگ‌ها به سمت پرتوی، شیمیایی، ویروسی و اختلال در تغذیه خواهند رفت؛ از این رو ارتش بهداشت و درمان از اهمیت ویژه برخوردار خواهد بود.   سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان جلسه کمیته ای متشکل از سه نماینده استان تهران آقایان محسن روح‌الامینی، اقبال شاکری و خانم زهره الهیان، رئیس پلیس تهران بزرگ، رؤسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رئیس شورای شهر و شهردار تهران، استاندار تهران جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در این جلسه تشکیل گردید  تا در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی استان تهران، اعتبارات مورد نیاز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ لحاظ گردد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایندگان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا