Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:24:49 GMT

خوردن این مواد غذایی با معده خالی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۹۸۳۶

خوردن این مواد غذایی با معده خالی ممنوع!

به گزارش افکارنیوز،

متخصصان تغذیه آلمان صبحانه را یکی از مهمترین وعده‌های غذایی در روز می‌دانند، اما برخی مواد غذایی وجود دارد که بهتر است با معده خالی از مصرف آن‌ها اجتناب شود.

این متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که ابتدای صبح و با معده خالی از خوردن سبزیجات خام که سرشار از فیبر، ویتامین‌ها و عناصر معدنی هستند، خودداری کنید؛ زیرا هضم این مواد غذائی در نیمه اول روز دشوار است و ممکن است باعث تحریک غشای مخاطی معده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توصیه شده است که ماست را با معده خالی نخورید؛ زیرا پیش از رسیدن به روده بسیاری از خاصیت‌های خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین بهتر است حداقل یک ساعت پس از خوردن وعده غذایی اصلی یا قبل از خواب مصرف شود.

وعده صبحانه زمان مناسبی برای خوردن مرکباتی مانند پرتقال، گریپ فروت و امثال آن نیست؛ زیرا خوردن آن‌ها باعث سوزش معده می‌شود. همچنین باید از خوردن موز در صبحانه خودداری کرد؛ زیرا سطح قند خون را به شدت افزایش می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وعده های غذایی معده تغذیه سبزیجات قند مواد غذایی موز معده وعده های غذایی معده خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ منبع پروتئین گیاهی

آفتاب‌‌نیوز :

محصولاتی که در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید هم به صورت تنها و هم در کنار سایر وعده‌های غذایی مصرف کنید و ارزش غذایی وعده‌های روزانه خود را افزایش دهید.

عدس و دال عدس

لوبیا چیتی

نخود

ماش و جوانه ماش

نخود سبز

کینوا

پسته و بادام

کلم بروکسل

دانه چیا

ذرت

کلم بروکلی

سویا

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ۱۲ منبع پروتئین گیاهی
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد