Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز نیکوکاری کار و تلاش کارگران مشهد گفت: این مرکز هم‌اینک به ۲۲ هزار کارگر نیازمند در این شهرستان خدمت می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، هادی ابوی افزود: مرکز نیکوکاری کار و تلاش از فروردین ماه امسال با مجوز کمیته امداد امام خمینی (ره) و به منظور حمایت از کارگرانی که در پی شیوع کرونا آسیب دیده و بیکار شده‌اند راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اوایل کار این مرکز، ۳۵ هزار کارگر ثبت نام شده و مورد حمایت قرار گرفتند که با توجه به بازگشایی برخی کسب و کارها تعدادی از آنان به کار برگشتند.
مدیر مرکز نیکوکاری کار و تلاش کارگران مشهد گفت: اهدای ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و هزار بسته لوازم تحریر و توزیع چهار هزار بسته لوازم تحریر با ۵۰ درصد تخفیف از جمله اقداماتی است که تاکنون توسط این مرکز انجام شده است.

وی افزود: سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، ستاد مهدی یاوران و خیران هم در این اقدامات همکاری می‌کنند.
ابوی ادامه داد: در اقدامی مشترک با کمیته امداد به کارگرانی که نیازمند وام برای راه‌اندازی کسب و کار و تولید هستند و امکان کار در منزل را دارند نیز تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.  

وی گفت: در این راستا تاکنون ۱۰۰ کارگر مشهدی از این وام استفاده کرده‌اند.

مدیر مرکز نیکوکاری کار و تلاش کارگران مشهد افزود: پرداخت اجاره معوقه برخی کارگران، قرارداد با چند مرکز درمانی و دندانپزشکی برای مراجعه کارگران نیازمند و تهیه جهیزیه از دیگر اقداماتی است که برای کمک به کارگران انجام شده است.
۸۸۷ هزار و ۷۰۳ کارگر بیمه شده در ۸۲ هزار و ۲۸۱ کارگاه استان خراسان رضوی مشغول کار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمایت از کارگران ایرانی کارگران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند