Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با مهر با اشاره به تقارن یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، از برگزاری مراسم محوری به این مناسبت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: در سال جاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای برگزاری جشن‌های هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام دست یاری به‌سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دراز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نخستین سالی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عهده‌دار مسئولیت برگزاری مراسم هفته وحدت خواهد بود و با توسل به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم محوری در استان در حال برنامه‌ریزی است.

سالاری با اشاره به اهانت‌های اخیر مدعیان احترام به حقوق بشر و ادیان و مذاهب به ساحت قدسی پیامبر اسلام، گفت: نباید بگذاریم محدودیت کرونا تبدیل به فرصتی برای به هدف رسیدن دشمنان اسلام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: تقارن ۱۳ آبان امسال با ولادت پیامبر اکرم (ص) و از سویی هم‌زمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و فشار حداکثری آمریکا بر ملت ایران حساسیت ویژه‌ای ایجاد کرده و اهمیت گرامیداشت این مناسبت را مضاعف کرده است.

وی افزود: در شرایط خاص کنونی و با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا که مردم نمی‌توانند در راهپیمایی‌ها و مراسم همانند قبل حضور دشمن‌شکن داشته باشند، اما به حول و قوه الهی با پیوستن حداکثری به پویش همگانی و مردمی و نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سر درب تمامی منازل و مغازه‌ها، عشق و ارادت خود به انقلاب و مهین عزیزشان را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام سالاری عمده برنامه‌های ارسال شده توسط کارگروه‌ها را برنامه‌های متداول در زمان شرایط عادی عنوان کرد و گفت: باید امسال برنامه‌ها متناسب با شرایط خاص کنونی برنامه‌ریزی شود و اجرای آن‌هم متناسب با محدودیت‌های کرونایی و منوط به تصمیم‌گیری ستادهای استانی باشد.

کد خبر 5057046

منبع: مهر

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان هفته وحدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی محمد علی سالاری ویروس کرونا آمار کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد