Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:25:23 GMT

لزوم توقف سیاست اسلام ستیزی در غرب

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۴۶۲

لزوم توقف سیاست اسلام ستیزی در غرب

ایسنا/مازندران عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رشد دین باوری در اروپا،خواستار توقف سیاست اسلام ستیزی در غرب شد.

 علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با ایسنا گفت: پیروی کشورهای اروپایی از سیاست اسلام ستیزی فرانسه عواقب خطرناکی برای آنان در پی دارد.

وی اسلام را دین صلح و برادری و آیین آسمانی مورد قبول تمام ادیان الهی دانست و افزود: تاکنون هیچ آسیبی از ناحیه مسلمانان به سایر ملل نرسیده و این مهم بیانگر آزاداندیشی و صلح جویی دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با خصمانه خواندن اقدام رئیس جمهور فرانسه در اهانت آشکار به پیامبر مکرم اسلام(ص) تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه بدعت  گذار رویه ای نادرست و خطرناک در سیاست بین الملل است که باید تاوان آن را بپردازد.

کریمی فیروزجایی لزوم واکنش همه دولت ها و ملت های مسلمان در برابر هتاکی دولت فرانسه به پیامبر اعظم(ص) را خاطرنشان کرد وافزود: در صورت تعلل مسلمانان در واکنش قاطع برابر اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه ،طراحان این سناریو جسور تر وقیح تر وارد میدان می شوند.

نماینده مردم بابل مسئولیت دولت و وزارت خارجه کشورمان در پاسخ قاطعانه به هتاکی فراموش ناشدنی رئیس جمهور فرانسه را یادآورشد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام باید پرچمدار حرکت جهادی برای دفاع از مقدسات اسلامی در دنیا باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به احتمال پیروی دولتهای اروپایی از سیاست اسلام ستیزی یادآورشد: درصورت حمایت کشورهای اروپایی از سیاست نابخردانه رئیس جمهور فرانسه در هتاکی به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) مردم اروپا نتیجه تلخ آن را خواهند دید.

کریمی فیروزجایی رشد اسلام گرایی در اروپا و نگرانی فزاینده سران کشورهای اروپایی از این واقعه را یادآورشد و افزود:سردمداران کشورهای اروپایی بجای واکنش خصمانه، واقعیت گرایش عمده مردم اروپا به دین مبین اسلام را بپذیرند.  
عضو مجمع نمایندگان مازندران با هشدار درباره تحریک آمیز بودن واکنش های عصبی دولتمردان اروپایی در قبال رشد اسلام در غرب خاطرنشان کرد: جوانان غیرتمند و شیفته آیین اسلام در اروپا پاسخ قاطع و هوشمندانه ای به سران کشورشان  می دهند.
دبیر هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکپارچه اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنند و خواستار واکنش فوری دولتهای مسلمان منطقه به این حرمت شکنی آشکار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرانسه علی کریمی فیروزجایی محکومیت توهین به پیامبر ص و قرآن کریم رئیس جمهور فرانسه سیاست اسلام ستیزی کشورهای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد