Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، امروزه جوانان برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ برنامه‌های مختلفی می‌روند که از جمله بیشترین برنامه‌هایی که به آن‌ها روی می‌آورند، برنامه‌های ورزشی هستند. همانطور که همگان از اهمیت ورزش در زندگی خبر داریم از ایمنی و فراهم بودن امکانات آن نیز خبر داریم که فراهم نمودن این امکانات بر عهده متولیان ورزش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنگان یکی از تفریحات جوانان این شهر موتورسواری است که روزهای جمعه هر هفته در یک مکان برای موتور سواری و انجام حرکات نمایشی جمع می‌شوند.

ورزش موتور سواری یکی از ورزش‌های بسیار خطرناک است که نیاز به مکان خاص خود دارد در غیر این صورت علاوه بر آسیب زدن به ورزشکار به دیگر مردم شهر نیز امکان دارد آسیب وارد کند.

پیست موتور سواری خواسته جوانان کنگانی

پیست موتور سواری یکی از خواسته‌های چندین ساله جوانان این شهر است که متاسفانه با توجه به قول‌هایی که به این جوانان موتور سوار داده شد اما تا اکنون عملی نشده و این جوانان جمعه هر هفته برای انجام ورزش مورد علاقه خود به سراغ خیابان دانشگاه پیام نور می‌روند که این خیابان آسفالت است و مناسب ورزش موتور سواری نیست.

مهدی فاضل کنگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در کنگان تعداد قابل توجهی از جوانان این شهر به ورزش موتورسواری علاقه‌ مند هستند و دوست دارند همانند دیگر رشته‌های ورزشی بتوانند در این رشته مورد علاقه خود فعالیت کنند.

وی ادامه داد: تنها خواسته ما از مسؤولین شهرستان اختصاص یک مکان مناسبت برای پیست موتور سواری است که بتوانیم راحت در آن ورزش کنیم و مردم نیز بتوانند برای تماشای هنرجوانان کنگانی حاضر شوند.

این جوان کنگانی عنوان کرد: متاسفانه در مکان فعلی که ورزش می‌کنیم کاملا غیر استاندارد است و ایمنی‌های لازم برای این ورزش را ندارد و این امر باعث شده که سلامتی این نوجوانان و جوانان موتور سوار در خطر باشد.

 

پیست موتور سواری کنگان در انتظار تامین زمین

عبدالحسین حسین‌پور به خبرنگار فارس گفت: احداث پیست موتور سواری یک امر ضروری است و در این باره با شهرداری‌ کنگان به جهت تامین زمین با کاربری ورزشی برای پیست نامه نگاری کردیم که منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان افزود: پیست موتور سواری حق جوانان است و تمام تلاش خود را جهت احقاق این امر به کار خواهیم‌گرفت. 

به گزارش فارس، ورزش موتور سواری در کنگان یکی از ورزش‌های پرطرفدار است که متاسفانه با مشکلاتی از قبیل نبود پیست موتور سواری و همچنین نبود جایگاه مناسب برای استقرار تماشاگران مواجه است و انتظار می‌رود مسؤولین متولی هرچه زودتر به طور جدی ورود کنند و این موضوع را جهت رفاه حال جوانان حل کنند.

گزارش: صلاح خنافره

منبع: فارس

کلیدواژه: پیست موتور سواری کنگان ورزش پیست موتور سواری ورزش موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد